ארדן: "נילחם בטרור האיראני בכל מקום ובכל זמן"

לאחר התקיפה הישראלית נגד מטרות איראניות בסוריה, הבהיר השר לביטחון הפנים כי ישראל לא תהסס לפעול שוב נגד מטרות דומות. סמוטריץ': "מסר חשוב של הכרעה ונחישות אל מול התוקפנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/18 08:51 כה באייר התשעח

ארדן: "נילחם בטרור האיראני בכל מקום ובכל זמן"
השר ארדן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, התייחס הבוקר (ה') לתקיפה הישראלית נגד מטרות איראניות בסוריה, והבהיר כי ישראל לא תהסס לפעול שוב נגד מטרות דומות.

בציוץ בטוויטר כתב ארדן כי "הלילה ישראל הבהירה - לא נסבול איומים על צפון ישראל. לא נהסס לפגוע במטרות איראניות בסוריה. אנו נילחם בטרור האיראני בכל מקום ובכל זמן".

בריאיון לכאן רשת ב' הוסיף ארדן כי "אנחנו לא מחפשים סיבות לתקוף. אנו פועלים על בסיס מודיעין שיש לנו לגבי הכוונות של איראן. הלילה זה קיבל ביטוי – גם כלפי כוח קודס וגם כלפי המשטר הסורי, שאחראי למה שקורה בשטחו. בשביל להתמודד עם אימפריית רשע כמו איראן צריך לקחת סיכונים בטווח הקצר".

https://soundcloud.com/kan-bet/iacflxbcemvx

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי התייחס גם הוא לתקיפה, וכתב: "הלילה מדינת ישראל העבירה מסר חשוב של הכרעה ונחישות אל מול התוקפנות האיראנית. אני מבקש לחזק את תושבי הצפון ששוב עומדים בחזית ואת צה"ל על תגובתו המדויקת.

"ידעו כל אויבינו - כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל ייענה במכה קשה וכואבת. 'וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל'", הוסיף.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן