אם ובתה נעצרו בחשד לתכנון פיגוע והסתה לטרור

השתיים נעצרו בעקבות שיחת טלפון שבה איימה הבת לפגוע בישראלים. האם חשודה גם בהחזקת אמל"ח ותקיפת שוטרים. מעצרן הוארך עד יום ראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/18 14:40 כא בשבט התשעח

אם ובתה נעצרו בחשד לתכנון פיגוע והסתה לטרור
מעצר, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול עצרו בשבוע שעבר שתי פלסטיניות, אם ובתה בנות 48 ו-16, בחשד לעבירות חמורות, שכוללות כוונה לבצע פיגוע, הסתה לטרור והחזקת אמצעי לחימה.

בעקבות הודעת הקטינה למוקד המשטרה כי היא מתכוונת לבצע פיגוע, נפתחה חקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שהובילו לאיתור זהותה, וגובשה במשטרה פעילות מבצעית שבמהלכה הגיעו שוטרים ולוחמי מג"ב לביתה ועצרו אותה לחקירה. 

במהלך המעצר, על פי החשד, החלה אמה להפריע לשוטרים ותקפה אותם. בעקבות זאת נעצרה גם האם ושתיהן הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים.

מהחקירה עלה כי על פי החשד הבת איימה כי בכוונתה לבצע פיגוע נגד אזרחים ישראלים. האם מעורבת בעבירות הסתה באמצעות הרשת החברתית בו היא נראית מחזיקה נשק אוטומטי, יורה בו ומתבטאת בדברי הסתה.

האם החשודה נחקרה בגין עבירות חמורות של החזקת אמצעי לחימה, הסתה לטרור, ירי בשטח בנוי ותקיפת שוטרים. הבת כאמור חקרה בגין איומים לבצע פיגוע. מעצרן של השתיים הוארך בבית המשפט עד ליום ראשון הבא.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן