"אחוות לוחמים" גרסת רגב וסמוטריץ'

אווירת בחירות: שרת התרבות תקפה את יו"ר הבית היהודי על כך שהוא תוקף את נתניהו, "שכחת מהי אחוות לוחמים". חברו לסיעה של בנט יצא להגנתו, "בגירוש מגוש קטיף היא זכרה מה זה אחוות לוחמים?

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/03/18 13:35 כד באדר התשעח

"אחוות לוחמים" גרסת רגב וסמוטריץ'
נתניהו, רגב ובנט בימים מחוייכים יותר, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה את שר החינוך נפתלי בנט והאשימה אותו בתקיפת נתניהו. בבית היהודי מיהרו להגיב לצד ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

"נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ"ש ושכחת מהי אחוות לוחמים!", צייצה השר מהליכוד, זאת בתגובה לדברים שאמר מוקדם יותר שר החינוך לפיהם נראה שנתניהו חותר לבחירות.

ח"כ סמוטריץ' מיהר לעקוץ את רגב, ששימשה כדוברת מה"ל בזמן תכנית ההתנתקות בשנת 2005, וענה בציוץ משלו, "הדבשת מירי. הדבשת. כאשר דיבררת בחגיגיות את גירוש 8000 תושבי גוש קטיף, זכרת מה זו אחוות לוחמים? מציע שנתנהל עניינית ולא נחלק ציונים אחד לשני".

סמוטריץ תוקף את רגב

סמוטריץ תוקף את רגבצילום: צילום מחשבון הטוויטר של ח"כ סמוטריץ

בבית היהודי גם שיגרו עקיצה עם מסר דומה ואמרו כי "כאשר מירי רגב דיבררה בחגיגיות את גירוש 8,000 תושבי גוש קטיף - היא זכרה מה זו אחוות לוחמים?".

מוקדם יותר אמר השר בנט בריאיון לגל"צ כי הוא לא מתחייב להמשיך לגבות את ראש הממשלה, גם במקרה שבו הקואליציה תתפרק. לדבריו, "נתניהו עכשיו רוצה להוביל לבחירות אישיות כאילו זה צעצוע, ונצטרך לעשות חושבים. גוררים מדינה שלמה לבחירות ממאוויים אישיים. זה לא בסדר. הכי טוב שהבחירות יהיו במועדן. אחר כך מבקשים ממני ערבות, אם יהיה או לא יהיה כתב אישום. יש גבול".

בליכוד הגיבו לדברים ואמרו בין היתר כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו עסוק בפתרון המשבר וייצוב ממשלת הימין, בנט עסוק בקמפיין בחירות אישי". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן