אדלשטיין: "נתניהו לא רצה בחירות"

יו"ר הכנסת ניסה להפריך את הטענות כאילו ראש הממשלה ניסה להפיל את ממשלתו שלו, "מה רוצים, שראש הממשלה יוריד את הראש כדי לרצות את השותפות הקואליציוניות? ניהלנו את המשבר בשכל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/03/18 19:42 כח באדר התשעח

אדלשטיין: "נתניהו לא רצה בחירות"
שיבח את נתניהו. אדלשטיין, צילום: יוני לב ארי

 יו"ר הכנסת ,יולי אדלשטיין, נאם הערב (חמישי) בפתיחת סניף הליכוד באופקים והתייחס לשבוע העמוס שעברה הקואליציה בצל משבר חוק הגיוס שאיים להפיל את הממשלה.

"עברנו שבוע מטורף", הוא אמר, "הדינמיקה המוזרה שנוצרה בתוך הקואליציה יצרה מצב שאף אחד לא ידע כיצד לרדת מהעץ".

לדבריו, "במצב הביטחוני הרגיש ובמצב הכלכלי המצוין של המדינה הליכה לבחירות הייתה מיותרת". אדלשטיין העיד כי למרות שגורמים שונים טענו שנתניהו מעוניין בבחירות, הוא התקשם אחרת, "אני ישבתי בארבע עיניים עם ראש הממשלה בניסיון לפתור את המשבר וראיתי שהוא לא רוצה להגיע למצב של בחירות אלא מנסה לצאת מהפלונטר.

פנו אלי אנשים ואמרו שנתניהו מעלה דרישות כדי לסבך את המשבר. עניתי להם, מה אתם רוצים שראש הממשלה יוריד את הראש כדי לרצות את השותפות הקואליציוניות? ניהלנו את המשבר בשכל ואני שמח שהוא מאחורינו".

יו"ר הכנסת וחבר הליכוד שיבח את ראש הממשלה וטען כי אין כל סיבה להחליפו, "פונים אלי ואומרים: 'נתניהו יותר מידי זמן בשלטון'. ואני עונה: 'היא הנותנת'. ההישגים שמדינת ישראל הגיעה אליהם הן פרי עמלם של ראש הממשלה והשרים. הליכוד בשלטון הרבה שנים ובע"ה ימשיך להישאר בשלטון, היציבות הזאת נותנת למדיניות של ראש הממשלה לצאת אל הפועל ואת התוצאות אנו רואים בשטח, וראשי הרשויות רואים זאת בצורה הטובה ביותר".