מה אוכלים בהפסקת עשר?

לקראת החזרה ללימודים ולגנים: קופסאות אוכל מעוצבות לחובבי האוכל הביתי, וסדרת ממרחים לסנדביץ' לחובבי הכריך

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/17 19:44 כה באב התשעז

מה אוכלים בהפסקת עשר?
אוכל להפסקת 10, צילום: shutterstock

רשת הרמוניה לבית עם קופסאות אוכל מעוצבות

הרמוניה לבית מציעה לקראת החזרה לבית הספר, מגוון רחב של קופסאות אוכל מעוצבות במחירים נוחים. הקופסאות מגיעות עם חלוקה פנימית של תאים או שתי קומות, לכריך, ירקות ופירות.

קופסאות האוכל  עשויות פלסטיק קשיח, איכותי וצבעוני עם מכסה שקוף עם נעילה חזקה והרמטית על מנת לשמור על טריות האוכל. את הקופסאות ניתן להשיג במגוון גדלים בין 800 מ"ל ל- 1350 מ"ל, ובצבעים כמו: ירוק תפוח, ורוד, כחול, צהוב ותכלת. 

המחיר  לצרכן: החל מ-  19.90 ₪ ליח' ועד 59.90  ₪ 

המחיר  לחברי מועדון: החל מ- 16.90 ₪ ליח' ועד 49.90  ₪ 

קופסאות אוכל

קופסאות אוכל צילום: אסף לוי

קופסאות אוכל

קופסאות אוכל צילום: אסף לוי

חברת אחוה בסדרת ממרחי טחינה

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים: ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן  וממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרחים מבוססי טחינה גולמית מלאה, עשירים בחלבון, ברזל וסידן.

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של חברת אחוה זכו בפרס מוצר השנה לשנת 2017. הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן ואינם מכילים צבעי מאכל. 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו". 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 9 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם. 

ממרחי טחינה של אחוה

ממרחי טחינה של אחוה צילום: יח"צ


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן