בקיבוץ צובה קורצים לקהל הדתי: הפכו את חוות השוקולד לכשרה

סניף 'גליתא' שבקיבוץ הסמוך להרי ירושלים, הפסיק לפעול בשבתות וחגים, על מנת לקבל את תעודת הכשרות ולאפשר למבקרים שומרי המסורת לבוא בשעריו

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/07/17 10:55 כט בתמוז התשעז

בקיבוץ צובה קורצים לקהל הדתי: הפכו את חוות השוקולד לכשרה
סדנת שוקולד בגליתא, צילום: נעמי גולן-גוטקינד

החל מהקיץ הנוכחי, לשומרי הכשרות יש כתובת חדשה ליצירת וזלילת שוקולד. חוות השוקולד 'גליתא' הפכה מתחילת חודש יולי לכשרה למהדרין ובכך משלים הקיבוץ החילוני את הפיכת כל תאגיד התיירות שלו לכשר.

'גליתא' בצובה הוא הסניף השני של חוות השוקולד שהקימה השוקולטיירית גלית אלפרט. בעוד הסניף הראשון, המוקם קיבוץ דגניה ב', פתוח בשבתות ולכן אינו מחזיק בתעודת כשרות, מפעילי מקבילו הדרומי החליטו לסגור את החווה בשבתות וחגים על מנת לאפשר לקהל שומר הכשרות ליהנות ממנו.

"בתקופה האחרונה הבנו בצובה", מספר עמנואל אלון מנכ"ל תאגיד התיירות צובה "כי הציבור הדתי והחרדי מחפש פעילויות מיוחדות וחוויתיות לילדים ולכן החלטנו לאפשר לקהל זה להגיע וליהנות מיצירות וסדנאות בשוקולד לילדים ולמבוגרים, משפחות, קבוצות ואירועים. החל מה-2.7 קבלנו תעודת כשרות למהדרין".

יוצרים בשוקולד. גליתא

יוצרים בשוקולד. גליתא צילום: תיירות צובה

מהלך זה ממשיך את הקו של הקיבוץ לפיו גם שאר אתרי התאגיד, כמו היקב והמלון, מחזיקים בכשרות מטעם רבנות מטה יהודה. בצובה גם מפעילים בראנץ' בכל יום שישי החל משעות הבוקר, במסגרתו מוגשים שלל מאכלים ומאפים, כולם בכשרות מלאה. יש לציין כי בצמוד לחוות השוקולד שוכן פארק קיפצובה המותאם לילדים במגוון גילאים.

בחוות 'גליתא' ניתן לעבור סדנאות יצירה בשוקולד בנות 30-45 דקות, המותאמות לילדים ולמבוגרים, וליצור בתים, פרצופים, רכבים ופרלינים, כולם משוקולד שניתן לקחת הביתה או לאכול במקום מיד עם סיום הסדנא. לאחר הפעילות מוקרן סרט קצר על המקום ללא תשלום נוסף.

                                                            הכותב היה אורח המקום

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן