ברק רביד תוקף את אברי גלעד: "בושה גדולה לערוץ 13" | האזינו

עיתונאי "וואלה" ומי שעבד בחברת החדשות תוקף את איש התקשורת שהעיר בשידור למבזקן ברשת 13. "סירבתי להופיע בתכניתו של אביר גלעד במשך תקופה ארוכה, הופעתי בתוכנית פעם אחת, שהייתה ראשונה ואחרונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/11/20 15:52 כד בחשון התשפא

ברק רביד תוקף את אברי גלעד: "בושה גדולה לערוץ 13" | האזינו
אברי גלעד , צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

עיתונאי 'וואלה' ומי שעבד בעבר הלא רחוק בחברת החדשות, ברק רביד, תקף הבוקר (ד') את איש התקשורת אברי גלעד בעקבות נזיפתו במבזק 'רשת 13' אתמול. בראיון ל-'103FM' הוא אמר: "גילוי נאות. כיוון שהדבר שודר ב'ערוץ 13', אני עד לפני כמה חודשים עבדתי ב'ערוץ 13' ופוטרתי בנסיבות שלא הובהרו עד היום עד הסוף. אני סירבתי להופיע בתכניתו של אביר גלעד במשך תקופה ארוכה, הופעתי בתוכנית פעם אחת, שהייתה ראשונה ואחרונה".

רביד תקף גם את מקום עבודתו הקודם: "מדובר בבושה גדולה ל'ערוץ 13', שהאיש הזה עדיין משדר תוכנית שמתיימרת איך שהוא להיות תכנית אקטואליה. במידה וזו הייתה תכנית אי שם בלילה או בשעות הצהריים שאיש אינו צופה והייתה כר לתיאוריות קונספירציה אולי זה היה ביזארי ולא נעים אבל זה גם היה לא נורא. לגופו של עניין - מדובר בשקרים".

תגובתו של אברי גלעד פורסמה אף היא: "גם אני סירבתי שברק יופיע בתוכנית שלי ואני שמח על ההדדיות". רביד הגיב לתגובתו של גלעד: "מעולם לא ביקשתי להופיע בתוכנית שלו אבל זו כנראה לא תהיה הפעם הראשונה שאברי גלעד מדבר לעצמו".

נזכיר כי אתמול נזף גלעד בתכנית הבוקר שלו ב'רשת 13' במבזקן, משום שלטענתו הוא וכתב הערוץ בארצות הברית, גיל תמרי, מנסחים את הידיעות המוקראות בצורה מוטה "כאילו המציאות היא שדונלד טראמפ תמיד משקר וג'ו ביידן אומר אמת".

עוד טען גלעד כי, "המציאות שונה ובית המשפט העליון נותן סעד לטענות טראמפ. יש מדינות בהן יש בעיות משפטיות חמורות ולכן אי אפשר להגיד שג'ו ביידן הוא הנשיא הנבחר מכיוון שהתהליך לא תם ויש חילוקי דעות משפטיים". הנזיפה של גלעד במבזקן לא התקבלה יפה בתקשורת הישראלית ועיתונאים רבים תקפו ברשת את המנחה הוותיק והגנו על המבזקן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן