שאל את הרב

למה היתה לי תקופה שראיתי צללים והרגשתי שמסתכלים עליי?

חדשות כיפה חברים מקשיבים 02/07/20 21:15 י בתמוז התשפ

שאלה

לפני שנתיים הייתי רואה צללים זזים בבית שאף אחד לא היה רואה ומרגיש שמסתכלים עלי. דוד שלי הלך לרב שלום הרוש והוא נתן לי מין קמע. מאז אני הפסקתי לראות ולהרגיש את זה. פתאום זה קצת עניין אותי, למה זה קרה לי ומה זה היה? זה לא בעיה נפשית, לא חרדות או משהו בסגנון כי אין לנו במשפחה אנשים שסובלים מדברים כאלה ואני מעולם לא הרגשתי משהו מיוחד חוץ מהתקופה הזו, של בערך שנתיים, עד שקיבלתי את הקמע ואני חושב שזה היה קורה רק בבית שלי. אשמח אם אפשר לספר לי מה היתה יכולה להיות הסיבה שבגללה זה קרה לי?

תשובה

שלום אוראל.

איזה יופי זה שאתה יכול לשתף אותנו ככה בכזאת פתיחות.

אומנם לגבי הסיבות המדויקות של הצל והקמע לא אוכל לתת תשובה מלאה, בגלל היותי לא מבין בקבלה וגם לא איש מקצוע. אבל כן הייתי רוצה לשקף לך איזה דבר מדהים בעצם עשית!

הייתה לך בעיה מיוחדת שנמצאת אצלך במיוחד... ובשלב ראשון במקום להדחיק שיתפת את משפחתך. אח"כ בשלב שני יחד פניתם לאדם שיכול לעזור ומצאתם פתרון שיעזור לך להתגבר על הבעיה. ולבסוף עכשיו אתה בעצם מתעניין מה המשמעות של מה שעבר עליך. אז אני לא יודע באמת לענות תשובות שצריך להשאיר לרבנים, אבל אני בהחלט יכול להצביע על התקדמות יוצאת דופן שעשית מתחילת הבעיה ועד סופה. ועל זה מגיע לך ישר כח גדול. שתזכה להתקדם כך בכל תחום בחייך.

אולי אוסיף משהו קטן בכל זאת על הצללים. אומר רק שישנם לפעמים כוחות כאלו ואחרים שלא תמיד מובנים לנו בעולם. אבל אסור לנו לשכוח שבסוף הקב"ה משגיח עלינו בכל עת ושעה. לכן כדאי לנו לחזק את מידת הבטחון בו יתברך וכמובן להמשיך לחקור על נפשנו המורכבת בכל דרך אפשרית.

בהצלחה בהמשך הבירור וישר כח עצום על הכוחות המופלאים.

איתן

כתבות נוספות