שאל את הרב

נישואין לאישה לא בתולה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 26/05/20 22:42 ג בסיון התשפ

שאלה

שלום:

אני נשוי + 2, סה"כ דיי מאושר אוהב מאוד את אשתי והקשר כל הזמן מתחזק ומתפתח.

כמו כן, לאחרונה קרה דבר שמדיר שינה מעיניי ומאז אני ממש מסתובב עם סלע על הלב ובחילה מתמדת.

קצת רקע רלונטי עלינו.

כשהתחלנו לצאת היא ספרה לי ששכבה עם 2 גברים, והיא לא בתולה, בהתחלה זה לא הציק לי ולקראת האירוסין והחתונה, הבנתי שממש קשה לי עם זה גם כי אני שמרתי על עצמי עד לחתונה, וגם כי היה לי מאוד קשה עם העובדה שאני לא יהיה הראשון שלה. בכל מקרה החלטתי להתחתן איתה למרות זאת, ולנסות לשכוח, ולמרות שזה היה הרבה יותר קשה וכואב משחשבתי, הקושי הלך והתפוגג עם השנים עד ששכח כמעט לחלוטין.

לפני שבוע, חגגנו יום נישואין בשבת רומנטית בצימר. דבר שציפיתי וייחלתי לו זמן רב. אחרי סיום של אקט אינטימי ועוצמתי שמבחינתי היה משמעותי מאוד, שיחקנו משחק שאלות מטופש! תוך המשחק היא בטעות פלטה שעולים לה כל הזמן זכרונות של אקטים פיזיים אינטמיים מלפני החתונה, עם הראשון ששכבה איתו, בזמן שהיא שוכבת איתי! וזכרון אחד עלה לה ממש כמה דקות לפני כשהיינו בעיצומה של חוויה סופר משמעותית עבורי.

אני מרגיש בצורה מסויימת נבגד, וממש מושפל.

הדבר גרם לפיצוץ ענק ואני לא יודע, מה לעשות. מסתובב כל היום עם כאב בלתי פוסק.

הסיפור הזה הציף לי מחדש את כל הקשיים מלפני החתונה, עם ריבית כפולה ומכופלת ועכשיו במבט לאחור, אני מרגיש שזו הייתה טעות להתחתן איתה.

כמו כן יש לנו שני ילדים ואני לא באמת רוצה להרוס להם את החיים בגלל זה, מחפש דרך להתמודד ולעבור את הסיפור הזה, שהסבל המתמיד ייפסק, או לפחות ייחלש, ואוכל איכשהו לקום מהמקום הזה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

בס"ד

שלום וברכה

הנושא שאתה מעלה חשוב ביותר, יש בו הרבה נקודות מבט. אבל זה צריך טיפול מקצועי, זה לא מצב של שאלות אינטרנטיות אלא ייעוץ מקצועי. יש ב"ה בדורנו אנשים יראי שמים שיודעים את תורת הנפש היהודית ויכולים לעזור בשאלות אלו. אפשר לברר אם תרצה לחפש את שמם. כמו כן זה צריך להעשות בתאום עם אשתך ובהרבה שמחה.

שתזכה לקבל את התורה בשמחה

יהודה הלוי עמיחי

מכון התורה והארץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות