שאל את הרב

מה העצה לבל"חית (בחורה לחוצת חתונה)

הרב הלל מרצבך הרב הלל מרצבך 28/10/19 00:00 כט בתשרי התשפ

שאלה

שלום הרב.

יש לי משהו שמטריד אותי.

אני בת 17 וחצי ומה שנקרא... קצת לחוצת חתונה.

עכשיו זה לא בקטע של יאללה בא לי להיות לבושה לבן ואורחים וכו', אלא בעניין שאני רוצה להכיר את החצי השני שלי, זה שישלים אותי שיעזור לי ואני לו ושנבנה יחד את החיים, משפחה ובית נאמן.

אבל אני מציאותית. אני יודעת שלהתחתן לפני שאני אסיים לפחות שנת שירות אחת (סוף תשפ"א / 2021) אין מה לדבר כדי שאהיה לפחות בת 19... אני מרגישה שזה חסר לי ושאני צריכה להשלים בעצמי עוד משהו לפני שאכיר אותו. אבל אני לא יודעת מה ואיך לעשות את זה!!

כל מקום שאני מגיעה אני מעט כאילו מחפשת אותו, אם יש מי להכיר כאן. אני מרגישה כבר לא תמימה וטהורה כי משהו במניע הפנימי שלי כבר התחיל לזוז ולחשוב ולרצות. כל כך מרגיש את הכמיהה לכך..

הצילו

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום וברכה,

אינני מכיר אותך. אך זעקת "הצילו" שלך מעידה שאת בקושי מסוים.

תנשמי עמוק. אל תיבהלי. הכל בסדר.

זה טבעי שבחורה בת 17 רוצה למצוא את בן הזוג שלה. וזה טבעי שיש לך רצון להתחתן.

כפי שכתבת נכון, את צריכה עוד שלב מסוים של התבגרות, ובעז"ה תמצאי בזמן הנכון את החתן המיועד עבורך, ותזכי להקים בית נאמן בישראל.

זה גם טבעי שאת מחפשת אותו. וחושבת על כך מידי פעם. זה טבעו של עולם.

ובכל אופן, מומלץ שהנושא לא יטריד את מנוחתך, ותנסי להשקיע את הכוחות שלך בשאר העיסוקים הרבים שלך. אבל זה שיש לך רצון כזה הוא חיובי, טבעי ומשמח.

כשיגיע השלב שתחליטי שהגיע הזמן עבורך להתחתן, תנסי למצוא את הבחור המיועד בדרך הנכונה עבורך.

הייתי ממליץ לך לשתף את התחושות שלך עם מדריכה שלך, מורה, אמא או מישהו אחר שקרוב אלייך, שיעזרו לך למצוא את האיזון הנכון לעבור את התקופה הזאת בחיים שלך בצורה נבונה, נעימה ובריאה.

בהצלחה רבה,

הלל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות