שאל את הרב

איך לבקש מההורים שלי להתקין הגנה?!

חדשות כיפה חברים מקשיבים 10/08/20 19:07 כ באב התשפ

שאלה

יש איזה מקום באינטרנט שאני נופל בו הרבה, לא משהו רציני אבל עדיין, ואני ממש מתבייש להגיד להורים שלי לחסום את האתר ברימון.

איך אני אוכל להגיד/לרמוז להם?

תודה.

תשובה

שלום וברכה שואל יקר!

ראשית, אשריך! אתה מדהים, יקר וקדוש כל כך! אשריך שאתה משתדל כל כך לשמור על עצמך ועל הקדושה שלך, זה כל כך לא מובן מאליו במציאות בה אנו נמצאים! הרצון שלך להתקדש הוא מרגש מאוד ומשפיע ברכה על כל העולם!

לגבי כיצד ניתן לבקש מההורים לחסום את האתר ברימון. אתה יכול לומר ששמעת שיעור/קראת מאמר על חשיבות הצורך לשמור על הגנה, בלי קשר לאתר עצמו, ושאתה רוצה גם לעשות הגנה. אני מאמין שהם ישמחו מאוד מאוד לשמוע זאת ממך!

אם בכל זאת הם ישאלו על איזה אתר תרצה לשים הגנה ותתבייש לומר במפורש, תוכל להגיד/לרשום להם רשימת אתרים כללית ובתוכה לכלול את האתר הזה... כמו כן תוכל לבקש מהם להיכנס לרימון ושאתה תזין רשימה של אתרים בלי שהם יהיו מעורבים בכתיבת הרשימה, ואז הם יוכלו ללחוץ "שלח" - ונגמר הסיפור.

אם זה לא יעבוד יש עוד אפשרות. תוכל לבקש ממישהו במשפחה המורחבת להעביר להם את המסר, למשל שזה אתר שהרבה נערים נופלים בו, ושכדאי לחסום אותו ברימון, וש"יוודא" שהם עושים את זה (או אפילו שיעשה את זה בשבילם...). אם במקרה יש לך אחים ואחיות, אתה יכול להיות זה ש"מגן" עליהם באמצעות חסימת האתר, ואת זה תוכל להסביר להורים.

מקווה שיעזור, ואם לא – אנחנו כאן בשבילך, נשמח לעזור ולחשוב ביחד על עוד רעיונות.

מעריך מאוד!

בהצלחה רבה!

ידידיה

כתבות נוספות