שאל את הרב

אימון בחדר כושר

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 23/10/20 10:28 ה בחשון התשפא

שאלה

שלום כבוד הרב, אני מאוד רוצה להיות מאמן אישי מקצועי בעתיד הקרוב ולעזור לאנשים עם תפריטים ותוכניות אימון, ויש לי כמה שאלות שעוברות לי בראש הרבה זמן ברשותך.

1. כמאמן מתחיל יש לי את האפשרות לאמן בחדר כושר כדי "למשוך" קהל לקוחות הבעיה היא שהחדר כושר הזה מעורב, ב"ה שאני שומר על הברית מעלה מ7 חודשים ובאמת מנסה בכל כוחי להתרחק מפגם העיניים, מחשבות וכדומה, אך האם בכלל מותר לאמן בחדר כושר כזה?

2. בתור מאמן כושר אני אצטרך לעשות גם אימונים אישיים למתאמנים כחלק מהמקצוע, ברור לי שלנשים אני לא יעשה אימונים אישיים, אך האם מותר לי לבנות להם תפריטים\תכניות אימונים?

3. נגיד וכבר בניתי למישהי תפריט ותוכנית אימונים, והיא רואה תוצאות ירדה במשקל וכדומה, עלה לה הביטחון ועכשיו היא מצטלמת בתמונות חשופות, האם אני נחשב שותף לעבירה שהיא מעלה תמונות כאלה?

תודה רבה !

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

בס"ד

שלום וברכה

בהצלחה בעבודתך החדשה ואי"ה תביא בריאות ושמחה לעם ישראל.

1. אין להיות בחדר כושר מעורב, בייחוד שאתה שם כדי "למשוך" לקוחות, דהיינו אתה לא מוגדר כאומן בשלב זה אלא מחפש מטופלים וקשה להקל בכך.

2. לבנות תוכניות ותפריטים אתה יכול.

3. אם היא מעלה תמונות זה לא שייך אליך.

שבת שלום

בברכת התורה והארץ

יהודה הלוי עמיחי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות