לא רק זמר: עומר אדם מצטרף לטרנד והחל להשקיע בתחום מפתיע

הזמר האהוב נמצא במשא ומתן מתקדם עם חברת טקטונה שעוסקת בייצור ופיתוח של אסימונים דיגיטליים ייחודיים שידועים כ-NFT. לפי הודעת החברה לבורסה לניירות ערך, החברה תשווק ותפתח מוצרים דיגיטליים של עומר אדם והרווחים יתחלקו באופן שווה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/05/22 10:37 יד באייר התשפב

לא רק זמר: עומר אדם מצטרף לטרנד והחל להשקיע בתחום מפתיע
עומר אדם, נכנס לעסקי ה-NFT, צילום: David Cohen/Flash90

חברת טקטונה, שעוסקת בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים ונכנסה לשוק ה-NFT לפני מספר חודשים, הודיעה הבוקר (א') לבורסה לניירות ערך כי בהמשך למזכר הבנות לא מחייב שנחתם ב-13 באפריל, היא מנהלת משא ומתן מתקדם עם החברה העסקית של הזמר הישראלי האהוב עומר אדם בנוגע לשיתוף פעולה בין הצדדים.

טקטונה שהחלה לפתח וליצור פריטי NFT ייחודיים ואף יזמה שיתופי פעולה מסחריים בינלאומיים בתחום Non-Fungible Tokens - אסימונים דיגיטליים ייחודיים, הבהירה כי במסגרת ההסכם, יפעלו הצדדים לפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרים דיגיטליים של הזמר האהוב, והרווחים יתחלקו בין הצדדים באופן שווה.

החברה מבקשת להדגיש כי נכון למועד זה טרם נחתם בין הצדדים הסכם מחייב כלשהו ואין כל וודאות כי
ההסכם ייחתם. 

בחודש שעבר פורסם כי קבוצת ההשקעות של הזמר עומר אדם, PAI, חברת הנדל"ן אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית צפויות להקים חווה שלישית בפארק צרעה שבפאתי בית-שמש בהשקעה כוללת של כ-350 מיליון שקל. על פי ההערכות, הקבוצה תשקיע כ-100-150 מיליון שקל בשכירת הקרקע והיא צפויה להשקיע עוד כ-250 מיליון שקל בבניית המתקן.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן