וואטסאפ משנה את הכללים בעדכון דרמטי במיוחד

לכולנו שמורים בפלאפון אנשים שרק רצינו לשלוח להם הודעת וואטסאפ, ולא הייתה לנו דרך פשוטה יותר להגיע לשיחה איתם. לפי דיווחים שונים בוואטסאפ עובדים על שדרוג בעניין שיקל על החיים של כולנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 11:12 ו בניסן התשפב

וואטסאפ משנה את הכללים בעדכון דרמטי במיוחד
וואטסאפ, עדכון חשוב מגיע, צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ היא הכלי המרכזי בו אנו יוצרים קשר עם אנשים סביבנו, בין אם זה הודעות לחברים משפחה או עבודה, או אפילו הודעות לנותני שירות. כולם משתמשים באפליקציית המסרים במגוון תחומים וסיבות, משרים וחברי כנסת שמשוחחים עם הציבור ועד לעדכוני חדשות ושליחי פיצה.

אחת הבעיות המרכזיות והמעיקות בשימוש באפליקציה, הוא החסם בפני שליחת הודעות למי שלא נמצא ברשימת הקשר שלכם, כך שאם רציתם עד היום לשלוח הודעה לאדם שלא נמצא ברשימת אנשי הקשר, נאלצתם להוסיף את שמו לרשימה. אחרת, אפעס, אי אפשר לשלוח לו הודעה. האינטרנט אמנם שופע בפתרונות עוקפים לסיטואציה המציקה, אך כל זה אמור להשתנות בקרוב כך על פי דיווח אחרון מ-WABetaInfo.

שליחת הודעות בלי לשמור באנשי קשר

העדכון האחרון של וואטסאפ לאנדרואיד כולל תכונה חדשה שתיתן אפשרות לשלוח הודעה ללא שמירה. כפי שניתן לראות בצילומי המסך המצורפים, הקשה על מספר שלא נשמר תפתח תפריט מוקפץ חדש. התפריט נותן גישה לשלוש אפשרויות המאפשרות לך להתחיל מיידית צ'אט וואטסאפ עם המספר שלא נשמר, להתקשר אליו או להוסיף אותו לאנשי קשר .

נכון לרגע זה אפשרות שליחת ההודעות החדשה לאנשים שאינם ברשימת אנשי הקשר בוואטסאפ זמינה עבור חלק ממשתמשי הבטא של האפליקציה. עדיין לא ניתן לדעת מתי בדיוק האפשרות החדשה תהיה זמינה בעבור כלל המשתמשים באפליקציה. אנחנו נחכה בסבלנות.

צילום: WABetaInfo

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן