גדעון סער: "מודה ל-15,885 חברי הליכוד שהצביעו עבורי אתמול מתוך אמונה שאני צריך להנהיג אותו"

אחרי ההפסד לנתניהו, גדעון סער מגיב : "כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על ארועים ומהלכים."

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/19 11:53 כט בכסלו התשפ

גדעון סער: "מודה ל-15,885 חברי הליכוד שהצביעו עבורי אתמול מתוך אמונה שאני צריך להנהיג אותו"
ח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

שעות אחרי ההודעה של הניצחון של ראש הממשלה נתניהו בפריימריז, מוציא ח"כ גדעון סער הודעה לציבור הבוחרים.

"עוד בנעורי התגבשה תפיסת עולמי הימנית והיא היתה ללא ספק גישת מיעוט בסביבה החברתית שלי. 

כשליח ציבור בכנסת הראשונה בה כהנתי (הכנסת ה-16) התנגדתי לתוכנית ״ההתנתקות״, שהביא ראש הממשלה שרון. שרון היה מנהיג שהערצתי מילדות, אבל היתי משוכנע  שהוא טועה. זה לא היה אז פופולרי. רוב הציבור תמך בהתנתקות בזמן אמת. היינו (מצביעי הנגד) במיעוט מובהק גם בכנסת. אבל היום רוב הציבור חושב אחרת לחלוטין  ומבין שזאת היתה שגיאה מרה. 

נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמתו כשאריק שרון עזב אותו. הובלתי את סיעת הליכוד הקטנה עם  12 מנדטים בלבד בשנות האופוזיציה. היינו במיעוט מזהיר. באותם ימים לעג ראש הממשלה אולמרט לליכוד ולגודל סיעתו מעל בימת הכנסת. אין ספור הספדים הושמעו אז על הליכוד. כל המלעיגים כבר ירדו מזמן מהבמה הציבורית. גם מפלגת השלטון דאז - קדימה - נעלמה. 

לכן, כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט.  אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על ארועים ומהלכים. 

אני מודה ל-15,885 חברי הליכוד שהצביעו עבורי אתמול מתוך אמונה שאני צריך להנהיג אותו. זה ציבור גדול מאוד. אני גאה בתמיכתם, במסירותכם, באומץ-לבכם. כדמוקרט - אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב. זה לא סותר את זה שאני יודע שעשינו את הדבר הנכון."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן