דודי אמסלם יורה: "לא עובד אצל נתניהו, הוא לא האדמו"ר שלי"

הקרב המתוקשר בין חבר הכנסת דודי אמסלם ליושב ראש הליכוד נתניהו נרגע, ולמרות זאת אמסלם תוקף בריאיון: " אני לא עובד אצל נתניהו. אני יכול להתווכח איתו ואני מתווכח איתו על הרבה נושאים, אני מאמין בדברים מאוד פשוטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 11:48 א בתמוז התשפב

דודי אמסלם יורה: "לא עובד אצל נתניהו, הוא לא האדמו"ר שלי"
דודי אמסלם, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הסאגה נמשכת. אחרי שהתנצל והודה בבחירת מילים לא נכונה, דודי אמסלם מסביר את יחסו לבנימין נתניהו. "אני לא עובד אצל נתניהו, הוא לא האדמו"ר שלי. אני אומר את מה שאני אומר תמיד, אני יכול להתווכח איתו ואני מתווכח איתו על הרבה נושאים".

"מי שרוצה מדינת כל אזרחיה שיצביע עבור השמאל"

בהמשך הריאיון בגלי צה"ל אמר חבר הכנסת מהליכוד: "אני מאמין בדברים מאוד פשוטים, עם ישראל, ארץ ומסורת ישראל. לפי תפיסתי קמפיין הליכוד צריך להתמקד במדינה היהודית. מי שרוצה מדינת כל אזרחיה שיצביע עבור השמאל. בוודאי שנדאג לאזרחים ערבים, לאזרח ערבי מגיעות זכויות אישיות בדיוק כמו לאמסלם. זכויות לאומיות יש רק לעם היהודי".

כזכור, הסערה החלה עם אמירתו של אמסלם על כך שאפשרי מבחינת הליכוד לצרף את רע"מ לקואליציה אחרי שישנם 61 מנדטים יהודיים. נתניהו תקף אותו בחריפות וכתב: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע"מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל".

אחרי הדברים של נתניהו, התנצל אמסלם: "חברות וחברים, גם אני מודה שהריאיון אצל רסקין לא היה מוצלח. בחירת מילים לא נכונה שלי ודברים שלא הובנו כהלכה או הוצאו מהקשרם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן