המינוי הבעייתי נחמן שי חוטף אחרי שמינה מתנגד חיסונים לתפקיד בכיר

שר התפוצות נחמן שי מינה לתפקיד בכיר בסוכנות היהודית את אלון בר, אחד המתנגדים הבולטים למדיניות החיסונים והתו הירוק, שאף תקף את אלרועי פרייס | עמית סגל תקף: "מה עובר על נחמן שי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 08:41 י בסיון התשפב

נחמן שי חוטף אחרי שמינה מתנגד חיסונים לתפקיד בכיר
נחמן שי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התפוצות נחמן שי ממפלגת העבודה החליט למנות את אלון בר לתפקיד בכיר בסוכנות היהודית, מייד אחרי המינוי פורסם בידיעות אחרונות כי בר הוא מבכירי המתנגדים למדיניות החיסונים של משרד הבריאות, המסכות והתו הירוק.

הצצה הטוויטר של בר מחזקת את התחקיר של ידיעות אחרונות, שם ניתן למצוא ציטוטים של בר נגד בכירי מערכת הבריאות, "שרון אלרעי פרייס מטומטמת, מוכרת שקרים", הוא כתב בעבר. על החיסונים הוא כתב בטוויטר: "הקרבת הדמוקרטיה וקרוב ל300 מיליון ש״ח נדרשו ע״מ לשווק לציבור, את מגיפת קץ האנושות. סחיטה ואיומים היו האמצעי לשיווק חיסון, שמרוב שהוא יעיל צריך לקחת אותו 4 פעמים בשנה תוהה מה יידרש עכשיו".

https://twitter.com/alonbeer1/status/1501443984278921216?s=20&t=LtDmvoclpBqnsSdSM2hMqQ

עמית סגל מצטרף למתקפה על נחמן שי

מאיר פרייס, בן זוגה של שרון אלרעי הגיב לפרסום בכעס וכתב: "האיש שעסק במשך שנתיים ברצח אופי, השמצות, הסתה מכוונת, ניסה לגייס לכאורה אנשים על שיפגעו באנשי משרד הבריאות. קיבל עכשיו תפקיד חלומי. נחמן שי, זה האיש שיהיה פרצופה של ישראל בתפוצות? באמת? יש מאות אמירות שלו שמעוררות חלחלה וגועל וחוצות כל קו אדום הוא זה שנבחר? באמת? תתביישו". עמית סגל תקף את השר וכתב: "מה עובר על נחמן שי".