הורוביץ לוחץ על זועבי: "מי שלא יכול לעמוד בקשיים יכול לסיים את תפקידו"

יו"ר מפלגת מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ מתייחסת לחברת הכנסת הסוררת רינאווי זועבי שהפילה אמש את תקנות יו"ש וסיבכה את הקואליציה | "אני עובד ללא הרף כדי לשמור על הממשלה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/06/22 13:11 ח בסיון התשפב

הורוביץ לוחץ על זועבי: "מי שלא יכול לעמוד בקשיים יכול לסיים את תפקידו"
חברת הכנסת רינאווי זועבי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת רינאווי זועבי המשיכה אמש בקו התקיף שלה נגד ממשלת בנט לפיד כאשר הביכה את הקואליציה והפילה את התקנות להחלת החוק הישראלי ביהודה ושומרון. באיחור רב שר הבריאות ניצן הורוביץ מגיב לטלטלה הפוליטית. 

הורוביץ: "מי שלא יכול לעמוד בקשיים, יכול לסיים את תפקידו"

הורוביץ כתב בטוויטר: "הממשלה חשובה לנו, חשובה לישראל. למרצ יש בה הישגים רבים. אנחנו מחוייבים להחלפת נתניהו ולבלימת סמוטריץ ובן גביר. מרצ לא תתן יד לחזרתם לשלטון. זה מחייב מאמץ והחלטות קשות. מי שלא יכול לעמוד בקשיים, יכול לסיים את תפקידו. אני עובד ללא הרף כדי לשמור על הממשלה ולמנוע בחירות. משוכנע שנצליח".

שר החוץ יאיר לפיד השתמש הבוקר במסר דומה ואמר על ההתנהלות של גנאים וזועבי: "מי שלא יכול עם הקואליציה הזאת, שיעזוב". גורמים בכירים בקואליציה מעבירים הבוקר מסרים כי ילחצו על גנאים וזועבי להתפטר, אבל לא נראה שיש בידיהם מספיק מנופי לחץ כדי להביא להשלמת המהלך שיכל לתת מעט אוויר לנשימה לקואליציה המתפוררת. 

זועבי: "חובתי להיות בצד הנכון של ההיסטוריה"

אתמול אחרי שהצביע נגד התקנות אמרה זועבי: "הצבעתי נגד החוק להארכת תוקפן של תקנות שעת החירום בגדה המערבית . חובתי להיות בצד הנכון של ההיסטוריה באי מתן לגיטימציה לכיבוש ובתמיכה בזכותו הבסיסית של העם הפלסטיני בהקמת מדינה לצד מדינת ישראל".

צפו: מהומה בכנסת


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן