יאיר לפיד לכיפה: "מתנגד להקמת היישוב אביתר"

סיעת "יש עתיד" מקיימת ישיבה מיוחדת על רקע המשבר הפוליטי. לשאלת כיפה בנוגע ליישוב אביתר, שר החוץ יאיר לפיד הצהיר כי הוא מתנגד להקמת היישוב

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/04/22 12:06 יג בניסן התשפב

יאיר לפיד לכיפה: "מתנגד להקמת היישוב אביתר"
יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

בהצהרה מיוחדת לתקשורת על רקע המשבר הפוליטי הצהיר שר החוץ יאיר לפיד כי הוא מתנגד להקמת הישיבה באביתר וככל שזה תלוי בו - הישיבה לא תקום. השר לפיד השיב לשאלת כתבנו עמיאל ירחי האם הוא יהיה מוכן לאפשר את הקמת היישוב אביתר בשביל להמשיך לקיים את הקואליציה.

"אני מתנגד להקמת הישיבה באביתר. אם זה יהיה תלוי בי היא לא תקום, אבל אני אומר שוב - לא כל מה שאני רוצה מתממש, לצערי. אנחנו נקיים על זה דיון כמו שאנחנו מקיימים דיון על כל דבר אחר. זה נכון שבתקופות של משבר כל אחד בא ואומר 'הנה הדגלים שלי' וזה בסדר גמור. זו התחלה של דיון, וזה דיון שראוי וחשוב שננהל אותו. ככה מנהלים ממשלה".

הדברים נאמרו על רקע דרישתו של חבר הכנסת אביר קארה מימינה להגיע להסדר ולהציג הישג באביתר כתנאי להישארות שלו בקואליציה. נזכיר כי לאחר פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן, הקואליציה מונה 60 חברי כנסת בלבד, דבר המאפשר לכל ח"כ בודד להפיל את הממשלה ולהוביל לבחירות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן