ימינה: הוקם מטה מוניציפאלי משותף עם הבית היהודי | חגית משה: הפרסום אינו נכון

מפלגת ימינה הקימה מטה מוניציפאלי בראשו תעמוד שרת הפנים. בצוות המטה יהיו שותפים השר מתן כהנא, יו"ר הקואליציה סילמן, יו"ר הסיעה אורבך ומנכ"לית המפלגה סטלה ויינשטיין | הבית היהודי: "נכון להיום, בין המפלגות לא קיים שום שיח בזירה המוניציפלית"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/10/21 09:59 יט בחשון התשפב

ימינה: הוקם מטה מוניציפאלי משותף עם הבית היהודי  | חגית משה: הפרסום אינו נכון
שקד וכהנא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת הפנים איילת שקד תעמוד בראש המטה המוניציפאלי החדש של מפלגת ימינה. בצוות המטה יהיו שותפים שר הדתות מתן כהנא, יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר סיעת ימינה חבר הכנסת ניר אורבך ומנכ"לית המפלגה סטלה ויינשטיין. 

מימינה נמסר כי "כחלק מתכנית העבודה לבניית השטח של ימינה, תמנה המפלגה נציגים ונציגות מוניציפאליים בכל הערים והמועצות ביחד עם חגית משה והפורום המוניצפאלי של הבית היהודי". 

מטרת ההערכות המוקדמת של המפלגה היא להריץ ראשי ערים במספר מקומות מרכזיים, לצד עשרות חברי וחברות מועצה בבחירות המקומיות ב-2023, בכל רחבי הארץ.

במפלגת הבית הבית היהודי לא אהבו את המהלך, ומטעמה של חגית משה נמסר: "מפלגת הבית היהודי נערכת להעמיד מועמדים מטעמה באופן עצמאי בבחירות לרשויות המקומיות. כנהוג בזירה המקומית במידת הצורך ייבחנו שיתופי פעולה עם מועמדים מכל מפלגות המחנה הלאומי וזאת באופן פרטני לאופי היישוב. 

"נכון להיום, בין מפלגת הבית היהודי למפלגת ימינה לא קיים שום שיח על העמדת מועמדים משותפים לזירה המוניציפלית ועל כן הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון".

בשיחה של "חדשות כיפה", הבהירה חגית משה: "בחלק מהמקומות נרוץ עם ימינה ובחלק מהמקומות נרוץ בצורה עצמאית או עם מפלגות אחרות".