מקורב לברקת משיב אש: "כץ חתר כל חייו נגד כל ראשי הממשלה של הליכוד"

שר האוצר טען הבוקר כי חבר הכנסת מהליכוד חותר תחת ראש הממשלה, ומקורב אליו תקף בתגובה: "כישלונו של הורדוס במשרד האוצר נובע מהעיסוק האובססיבי שלו במעמדו האישי ופוליטיקה הקטנה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/05/21 12:33 יט בסיון התשפא

מקורב לברקת משיב אש: "כץ חתר כל חייו נגד כל ראשי הממשלה של הליכוד"
"ברקת תומך בנתניהו", צילום: הדס פרוש/פלאש 90

המלחמות הפנינמיות בליכוד. שר האוצר ישראל כץ, תקף הבוקר (א') את חברו לסיעה, ח"כ ניר ברקת וקרא לו "לבטל את הכנס החתרני שאירגן נגד ראש הממשלה". בסביבת ברקת לא נותרו אדישים להאשמות שר האוצר ומקורב לחבר הכנסת מסר לחדשות כיפה: "ישראל כץ ארגן פוטש נגד ראש הממשלה נתניהו וניסה להחליפו בלי בחירות. כץ תמיד היה חתרן בלתי נלאה והוכיח שוב שטובתו האישית בלבד קודמת לטובת הליכוד".

כץ תוקף את ברקת: "בטל את הכנס החתרני שארגנת נגד ראש הממשלה"

"משעשע לראות שישראל כץ מדבר על חתרנות - כץ חתר כל חייו נגד כל ראשי הממשלה של הליכוד, סחט תפקידים באיומים, כמעט פוטר על ידי ראש הממשלה כשסירב לבצע את הנחיותיו, עד שהתקפל. אולי כישלונו של הורדוס במשרד האוצר נובע מהעיסוק האובססיבי שלו במעמדו האישי ופוליטיקה הקטנה, וסירובו להקשיב לעצות מאנשים שעשו קצת יותר ממנו בחיים העסקיים והציבורים".

לסיום הוא מבהיר: "ברקת תומך בנתניהו והודיע שיתמודד על ראשות הליכוד וראשות הממשלה אחרי נתניהו". 

כזכור, ביום שישי האחרון זימן ברקת את חברי הליכוד והתקשורת לכנס פוליטי בגני התערוכה בתחילת יוני, בו "יוצגו התכניות השונות עליהן עבד ברקת בשנים האחרונות". כץ הגיב לכנס כבר בשישי: "הכנס שעורך ניר ברקת על 'חזונו לניהול המדינה', מול המאמצים שמקיים כעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת. מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא הייתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן".

הבוקר פנה כץ לפעיליו ובסוף דבריו העוסקים במשבר הפוליטי תקף את ברקת פעם נוספת: "אני משוכנע שהתקפותיו של ח״כ ברקת, בגלוי ובאמצעות ס.מ.ס אנונימיים שנשלחים נגדי, ידחו בבוז על ידי חברי הליכוד, ואני פונה אליו פעם נוספת לבטל את הכנס החתרני שאירגן נגד ראש הממשלה. בתקופה זו על כולנו לעמוד יחד במאבק על עקרונות הליכוד והובלת מדינת ישראל".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן