לא נסוג: סמוטריץ' בקמפיין נוסף נגד מנסור עבאס

הציונות הדתית לא חוזרת בה מהמתקפות על מפלגת רע"מ וקוראת לסער ובנט להתחייב לממשלת ימין. "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים. ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/04/21 10:10 ט באייר התשפא

לא נסוג: סמוטריץ' בקמפיין נוסף נגד מנסור עבאס
צילום: צילום מסך

13 ימים נותרו לנתניהו להרכיב ממשלה, כשאחד המכשולים העיקריים הם חוסר הנכונות של הציונות הדתית לקבל תמיכה ממפלגת רע"מ. התקיפות החוזרות ונשנות של הציונות הדתית נגד המפלגה הערבית הביאה לכך שרע"מ הצביעה עבור יאיר לפיד במליאת הכנסת. אך הקשיים שהציונות הדתית מביאה על נתניהו לא מביאה אותה לנסיה, והבוקר (ד') היא משחררת סרטון נוסף נגד מפלגתו של מנסור עבאס.

הציונות הדתית הוציאה סרטון תחת הכותרת: מי אתה מנסור עבאס? וקוראת לנפתלי בנט וגדעון סער להצטרף לממשלת ימין ולא להישען על מפלגה ערבית. "אם תעדיפו ממשלה הנשענת על תומכי טרור במקום להקים ממשלת ימין תזכרו לדראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל" נמסר מהציונות הדתית. עוד הוסיפו: "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל". 

לבסוף מסרו כי "אנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער, זאב אלקין ויועז הנדל- אל תאפשרו הקמת ממשלה הנשענת על מי שהכריז אך לפני חצי שנה (כמוצג בסרטון) שהוא עוסק עתה בגייהאד אזרחי רק כי כרגע האפשרות לאחוז בנשק ולצאת למלחמת ג׳יהאד איננה אפשרית.  אם תעדיפו ממשלה כזאת על פני האפשרות להקים ממשלת ימין אמיתית תזכרו לדראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן