ח"כ ארבל לגנץ: "לעצור באופן מיידי את העבודות על פתיחת ציר התנועה בעוורתא"

ח"כ מתנועת ש"ס פנה בשאילתא לשר הביטחון בעניין פתיחת ציר התנועה בעוורתא, שעלול להוות סיכון לביטחונם של תושבי איתמר. "זהו אותו ציר ממנו יצאו לפני כעשור הרוצחים המתועבים שרצחו באכזריות את משפחת פוגל הי"ד"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/02/21 12:17 ט באדר התשפא

ח"כ ארבל לגנץ: "לעצור באופן מיידי את העבודות על פתיחת ציר התנועה  בעוורתא"
ח"כ משה ארבל, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

ח״כ משה ארבל פנה היום (א') בשאילתה לשר הביטחון גנץ: כיצד פועל משרד הביטחון לעצור את העבודות לפתיחת ציר התנועה בעוורתא ולהבטיח את ביטחונם של תושבי איתמר. לדברי ח״כ ארבל: "לאחרונה החלו תושבי הכפר הפלשתיני עוורתא, ממנו יצאו לפני כעשור הרוצחים המתועבים שרצחו באכזריות את משפחת פוגל הי"ד, לפרוץ דרך לאיתמר"

ארבל המשיך בתיאור כי תושבי הכפר עוורתא פרצו דרך בצלע הר "הקרובה כדי 500 מטרים בלבד מבתי "שכונת פוגל" ביישוב איתמר, בה נרצחו חמישה מבני משפחת פוגל. הורי משפחת פוגל, אהוד ורות הי"ד, ושלושה מילדיהם, יואב, אלעד והדס הי"ד, נרצחו במיטותיהם על-ידי שני מחבלים שחדרו ליישוב מהכפר עוורתא בדיוק בדרך שאליה מוביל הציר שנפרץ כעת". 

ח"כ ארבל חשף כי ציר התנועה שנפרץ עלול לגרום לכך שעשרות כלי רכב פלשתיניים ינועו סמוך לבתי היישוב איתמר והיכולת לפקח עליהם תהיה מוגבלת. מחבלים פוטנציאליים שיבקשו להגיע לבתי היישוב יזדקקו לדקות ספורות בלבד כדי לחצות את העמק מהציר ליישוב. לבסוף דרש ארבל "על צה"ל ומשרד הביטחון לעשות כל מה שדרוש כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי איתמר ובכלל זה לעצור באופן מיידי את העבודות על פתיחת ציר התנועה הסמוך ליישוב״.


להורדת הקובץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן