ישראל ביתנו מציגה את הרשימה שלה לבחירות לכנסת ה-24

במפלגה הוחלט לא לבצע שינויים בשבעת המקומות הראשונים שכבר נמצאים בכנסת. אביגדור ליברמן: "כפי שראיתם "ישראל ביתנו" פשוט אי של יציבות". עו"ד בתיה כהנא דרור נמצאת במקום ה-12 והלא ריאלי

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 02/02/21 17:23 כ בשבט התשפא

ישראל ביתנו מציגה את הרשימה שלה לבחירות לכנסת ה-24
ליברמן בישיבת ישראל ביתנו. ארכיון, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

החל ממחר (ד') יחל בוועדת הבחירות הצגת הרשימות לכנסת ה-24, במפלגת ישראל ביתנו שתרוץ באופן עצמאי מציגה כבר היום את הרשימה שלה. הרשימה כוללת 23 איש, כאשר השבעה הראשונים נותרים ללא שינוי מהרשימות הקודמות. מדובר בשבעת חברי המפלגה המשמשים גם היום כחברי כנסת. אביגדור ליברמן על הרשימה: "כפי שראיתם "ישראל ביתנו" פשוט אי של יציבות. כל 7 חברי הכנסת ימשיכו לכנסת הבאה באותם המקומות. מגיע שאפו לכולם".

עו"ד בתיה כהנא-דרור, שהגיעה השבוע לראיון באולפן כיפה, הצהירה בראיון כי היא אינה דואגת למקומה. כעת נחשף כי מקומה הוא 12 בלבד, מה שמותיר אותה הרחק ממקום ריאלי וכניסה לכנסת ה-24. "ככל שישראל ביתנו תהיה גדולה יותר, גדולה כמו הגוש החרדי, היא תעשה את השינוי" טענה כהנא דרור באולפן כיפה, אך הסקרים לא מנבאים לישראל ביתנו יותר מ-8 מנדטים במקרה החיובי ביותר.

יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן התייחס לרשימה המלאה: "הוכחנו שאנחנו רואים רחוק יותר מכל שאר המפלגות. כאשר בסיבוב השני התייצבנו מול עסקני ש"ס ויהדות התורה, כולם הרימו גבה. אמרנו בצורה ברורה שאנחנו בעד מדינה יהודית ונגד מדינת הלכה". על מי שהוא רואה כשותפיו לקואלציה אמר: "אני אומר לידידיי, יאיר לפיד, גדעון סער, נפתלי בנט -  אל תחיו באשליות ואל תנסו להשלות אחרים. ניהול תקין, ממשלה מתפקדת, חברה שוויונית אפשריים אך ורק בתנאי שש"ס ויהדות התורה  ישבו באופוזיציה".   

1. ח״כ אביגדור ליברמן
2. ח״כ עודד פורר
3. ח״כ יבגני סובה
4. ח״כ אלי אבידר
5. ח״כ יוליה מלינובסקי
6. ח״כ חמד עמאר
7. ח״כ אלכסנדר קושניר
8. פרופ' יוסי שיין
9. עו"ד לימור מגן-תלם
10. ד"ר אלינה ברדץ'-יאלוב
11. שרון רופא אופיר
12. עו"ד בתיה כהנא דרור
13. דור דוידיאן
14. עו"ד שחר אלון
15. עו"ד סתו בויאנג'ו
16. הילה ידיד ברזילי
17. דיאנה בלביץ'
18. אביב כהן
19. מיכל אורון עזאני
20. דודי סנדלר
21. אנה גורביץ'
22. ליאור שפירא
23. זאב ברונשוויג

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן