פסימיות בכחול לבן: "אין משהו אמיתי שימנע בחירות" | "זה די גמור"

בכחול לבן מבינים כי סיפור ממשלת האחדות נגמר. השרה מירב כהן אומרת כי היא "לא רואה את ראש הממשלה נתניהו אפילו בכיוון של להביא תקציב. נלך עם זה עד הסוף". השר טרופר: "לא אשב עם נתניהו שוב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/12/20 09:05 יז בכסלו התשפא

פסימיות בכחול לבן: "אין משהו אמיתי שימנע בחירות" | "זה די גמור"
השרים טרופר וגנץ, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בכחול לבן מבינים שממשלת האחדות, המקרטעת גם כך, בדרך להתפרקות סופית. בעמוד הטוויטר של  המפלגה נכתב אתמול כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דוגל ב"פוליטיקה לפני הכל". השר חילי טרופר התחייב הבוקר (ה') כי לא ישב יותר עם נתניהו. 

"למען הסר ספק", נכתב בציוץ של כחול לבן. "מי ששיתק את מערכת הביטחון ולא נתן לצה״ל להילחם בקורונה במשך חודשים, רק משיקולים פוליטיים, זה בנימין נתניהו. מי שמנע סגרים בערים אדומות בוהקות רק משיקולים פוליטיים - זה בנימין נתניהו. מי שמונע את העלאת הקנסות וחיזוק האכיפה היום- זה נתניהו. פוליטיקה לפני הכל".

שר התרבות, חילי טרופר, אמר בראיון לגל"צ כי הבחירות הן בלתי נמנעות, "אין משהו אמיתי שימנע בחירות. בדרך כלל את ההצעות הם שולחים בתקשורת, ולכן כרגע אין מה לדבר". טרופר התחייב: "לא אשב עם נתניהו שוב".

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, דיברה גם היא בגל"צ, ואמרה שמפלגתה, כחול לבן, לא שותפים יותר לרעיון האחדות: "זה די גמור. אני לא רואה את ראש הממשלה נתניהו אפילו בכיוון של להביא תקציב. נלך עם זה עד הסוף".

כהן תקפה את נתניהו ואמרה שבנאומו אמש, לא דיבר אמת. "אני מכבדת את מוסד ראש הממשלה, אבל קשה לי למצוא בנאום מילה אחת של אמת. הכול היה שם פייק אחד גדול - הוא מיישיר מבט למצלמה ומדבר על אחדות, אבל פועל במו ידיו לפירוק הממשלה".