"מסע לעמק השווה": שר התקשורת הקים את קבינט הפיוס האזרחי

השר יועז הנדל הקים את הקבינט שמטרתו להביא לאיחוי הקרעים בחברה הישראלית. בין חברי הקבינט נמצאים: הרב בני לאו, בת גלים שער, יהודה משי זהב, איילת נחמיאס ורבין ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/20 08:19 כט באב התשפ

"מסע לעמק השווה": שר התקשורת הקים את קבינט הפיוס האזרחי
קבינט הפיוס בפגישה ראשונה, צילום: ללא

שר התקשורת, יועז הנדל, מקדם בימים האחרונים יחד עם הרב בני לאו ואנשי ונשות רוח ועשיה רבים נוספים, קבינט אזרחי מיוחד שמטרתו להביא לאיחוי הקרעים בחברה הישראלית. אמש (ג') עם פגישתו הראשונה, החליט הקבינט להרחיב את שורותיו ולקדם מסע בן 40 יום, מראש חודש אלול, שחל מחר, ועד ליום הכיפורים. במסע יבקרו במספר רב של נקודות בארץ, נקודות חיכוך, אזורים רגישים, או כאלה המהווים פצע פתוח בחברה הישראלית, על מנת לגעת במחלוקות ובפערים. 

חברי הקבינט כוללים את: השר יועז הנדל, חכם דוד מנחם, אורית סטרוק , בת גלים שער , הרב בני לאו, השופט בדימ' אליקים רובינשטיין, יהודה משי זהב, יפעת ביטון, איילת נחמיאס ורבין, ארז ביטון, פניה עוז זלצברגר, מיכל קידר ויוסף חדאד. הקבינט יקיים מחר את פגישתו בחברון אצל חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק.

מדברי שר התקשורת יועז הנדל בפגישה הראשונה של הפורום: "בתקופה האחרונה אני חי עם תחושה שמפלס השנאה ברחובות הולך ומתגבר. זה מדיר שינה מעיני. מצאתי את עצמי, כפוליטיקאי, במציאות ישראלית לא פשוטה. משבר כלכלי שכמוהו לא ידענו לצד משבר אמון וקרע חברתי עמוק. אני מסתכל ימינה ושמאלה, למעלה ולמטה ומחפש מי יקח אחריות ויוביל להרגעת הרוחות ולפיוס לאומי. בסוף אין בררה אלא להבין שאין אחרים. אנחנו הפוליטיקאים נכשלנו לצערי בהקמת קבינט פיוס פוליטי אז נקים כזה בחברה האזרחית".