מרצ נגד להב"ה: נעלה הצעה להגדיר אותם כארגון טרור

ח"כ זנדברג הודיעה כי בשבוע הבא יעלו הצעה לכנסת שיגדירו את להב"ה כארגון טרור. בנצי גופשטיין בתגובה: "תמר זנדברג, הדואגת לחופש ביטוי למחבלים ולשונאי ישראל, היא זו שמנסה לסתום את הפה לי ולחבריי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/20 12:34 ד בתמוז התשפ

מרצ נגד להב"ה: נעלה הצעה להגדיר אותם כארגון טרור
בנצי גופשטיין, יו"ר להב"ה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

חברת הכנסת תמר זנדברג, פותחת חזית מול ארגון להב"ה והודיעה כי תפעל נגד הארגון, ותדאג כי הוא יוגדר כארגון טרור. זנדברג כתבה כי: ״בשבוע הבא אעלה הצעה דחופה למליאת הכנסת בקריאה להגדיר את ארגון להבה כארגון טרור. המניפסט המחריד שהוציאו בירושלים הוא הוכחה נוספת להיותו של הארגון הזה תא טרור יהודי״.

בארגון להב"ה לא נשארו חייבים ויו"ר הארגון, בנצי גופשטיין הוציא תגובה מפורטת ונזעמת: "תמר זנדברג, הדואגת לחופש ביטוי למחבלים ולשונאי ישראל, היא זו שמנסה  לסתום את הפה לי ולחבריי: כאשר חברי כנסת ערבים תומכים בפה מלא ברצח יהודים ובחיסול מדינת ישראל, זנדברג ממהרת להגן עליהם באמתלה כי מדובר בחופש הביטוי. כאשר אנו מארגנים מחאה לגיטימית נגד חילול כבודה של ירושלים, זנדברג ממהרת לנסות לסתום פיות - זו אנטישמיות מובהקת". 

גופשטיין מוסיף כי "זנדברג היא הגזענית האמיתית, התומכת בטיהור אתני של חצי מליון יהודים מיהודה ושומרון. אשת השמאל הקיצוני היא האחרונה שתטיף למישהו במדינת ישראל".