בלעדי בכירים בבית היהודי מנסים להדיח את חגית משה

לאחרונה התקיים מפגש של מספר בכירים בבית היהודי ובניהם חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב. הבכירים דנו בדרכים לכינוס מרכז הבית היהודי על מנת להחליף את יו"ר המפלגה הנוכחית, חגית משה | יוגב: "לא מתייחס למפגשים ספציפיים. חגית צריכה ללכת הביתה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/02/22 19:52 יד באדר א'

בכירים בבית היהודי מנסים להדיח את חגית משה
חגית משה, צילום: יחצ

תזוזות מתחת לפני השטח במפלגת הבית היהודי. ל"חדשות כיפה" נודע היום (ג') כי בשבוע שעבר התקיים מפגש של מספר גורמים במפלגת הבית היהודי, בהובלת חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב, ובהשתתפות פעילי מרכז בולטים. מטרת המפגש הייתה לשים סוף למעמדה של חגית משה כיושבת ראש הבית היהודי.

מוטי יוגב: "חגית צריכה ללכת הביתה"

בפגישה נידונו מספר דרכי פעולה אפשריות על מנת להביא לכינוס מרכז המפלגה, והוחלט בין היתר לבצע החתמה מסיבית של חברי מרכז ולהוציא ליו"ר המפלגה חגית משה מכתב דרישה ואולטימטום: לכנס את המרכז בהקדם. נציין כי במידה ויכונס המרכז ניתן יהיה להצביע על בחירות חדשות לראשות התנועה.

הדבר מצטרף לסקר שיצא בשבוע שעבר ולתחושה כללית של חלק מחברי המפלגה, לפיה חייבים להחיות את המפלגה ולהכין את הקרקע להתמודדות של המפלגה בבחירות הבאות.

בתגובה לפרסום הבלעדי, חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב אמר בשיחה עם חדשות כיפה, כי הוא לא מתייחס למפגשים ספציפיים. יוגב הוסיף ואמר כי אם מחליטים על תיקון מבפנים של המפלגה יש להוביל שינוי. 

"האם ראש המפלגה חופשיה לקבל החלטות כמו לחבור לבנט וחבר מרעיו? כל מה שהיא עשתה הוא הפוך ממה שהבוחרים רצו, חגית צריכה ללכת הביתה, היא אישה עם המון זכויות בירושלים אבל בהנהגה של הבית היהודי היא לא יכולה להישאר", אמר יוגב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן