השרה ינקלביץ' נפגשה עם ראשי תנועת הריבונות והביטחוניסטים

שרת התפוצות נפגשה עם נדיה מטר ויהודית קצובר, יו"ר תנועת הריבונות, ועם תא"ל אמיר אביבי, מנכ"ל תנועת 'הביטחוניסטים', שביקשו את תמיכת כחול לבן במהלך החלת הריבונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/20 15:19 טז באב התשפ

השרה ינקלביץ' נפגשה עם ראשי תנועת הריבונות והביטחוניסטים
ינקלביץ' עם מטר, קצובר ואביבי, צילום: לשכת שרת התפוצות

בפגישה שקיימה שרת התפוצות עומר ינקלביץ' עם יהודית קצובר ונדיה מטר, יו"ר תנועת הריבונות, ותת אלוף אמיר אביבי, מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים, הועלה נושא הריבונות ובקשה ש"כחול לבן" תתמוך בהחלת הריבונות. 

בנוסף, עסקה הפגישה בעידוד יוזמות ציוניות כמו עליה, התיישבות, ביטחון וריבונות, ע"מ לא לאבד את הפעילויות החשובות הללו בעידן הקורונה.

מתנועת הריבונות נמסר כי השיחה התקיימה באווירה טובה מאד כאשר השרה גילתה יחס אוהד מאוד לנושא, ואף הביעה את נכונותה להגיע לביקור נוסף בגוש עציון, כולל גם בחברון.

בתנועת הריבונות אומרים כי השיחה עם השרה ותוכנה הן "ביטוי לקונצנזוס הישראלי ההולך וגובר סביב חזון החלת הריבונות ביהודה שומרון ובקעת הירדן. ההסכמה לחזון זה גורפת עוד ועוד ציבורים הקוראים לראש הממשלה לעמוד אחרי הבטחותיו טרם הבחירות ולהחיל את הריבונות ביהודה ושומרון וללא כל התניה בהקמת מדינה ערבית בלב הארץ".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן