מועצת יש"ע לנתניהו: "הריבונות - החלטה שלך בלבד ועליך לעשות זאת"

לאחר דבריו של ראש הממשלה כי סוגיית הריבונות "עדיין נמצאת על השולחן בוושינגטון", אומר יו"ר מועצת יש"ע כי נתניהו הוא זה שהבטיח להחיל ריבונות: "קיים את הבטחתך והחל את הריבונות הישראלית באזור בהקדם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 03/08/20 17:03 יג באב התשפ

מועצת יש"ע לנתניהו: "הריבונות - החלטה שלך בלבד ועליך לעשות זאת"
אלחייני עם ראש הממשלה נתניהו בגוש עציון, צילום: מועצת יש"ע

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (ב') בישיבת סיעת הליכוד לנושא החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון, נושא שהעיסוק בו כמעט ונעלם בעקבות ההתפרצות המחודשת של הקורונה בישראל. כזכור, על פי ההסכם הקואליציוני, התאריך ה-1 ביולי היה תאריך היעד להתחלת החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון.

נתניהו אמר לחברי הליכוד כי "נושא הריבונות עדיין בוושינגטון. האפשרות עוד קיימת". זאת על רקע דיווחים שונים כי בממשל טראמפ מעדיפים להשאיר את הנושא לאחרי הבחירות לנשיאות, שיתקיימו בחודש נובמבר הקרוב.

בתגובה לדברים אמר יו''ר מועצת יש''ע, דויד אלחייני, כי האחריות להחלת הריבונות היא על נתניהו: "אדוני ראש הממשלה, מי שהבטיח שוב ושוב להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן לא נמצא בוושינגטון, אלא בירושלים. זאת החלטה שלך בלבד ועליך לעשות זאת. קיים את הבטחתך והחל את הריבונות הישראלית באזור בהקדם". אמר אלחייני.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן