פרסום ראשון המשטרה חוקרת: מנהל בית ספר תיעד נשים מיישוב דתי בשומרון בסיטואציות אינטימיות

סערה באחד מיישובי המגזר: דמות תורנית נחקרת במשטרה בחשד שהציצה לנשים בשעה שהתקלחו בביתן ובניגוד להסכמתן | עו"ד של החשוד: החשוד לא הגיע לבית הספר בשל מחלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/11/21 12:32 יב בכסלו התשפב

המשטרה חוקרת: מנהל בית ספר תיעד נשים מיישוב דתי בשומרון בסיטואציות אינטימיות
מעצר, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אירוע מטריד במיוחד ביישוב דתי לאומי בשומרון. תושב היישוב המנהל בית ספר באזור המרכז ומוכר כדמות תורנית, נחקר במשטרה בחשד לצילום נשים בשעה שהתקלחו בבתיהן. לפי מידע שהגיע לחדשות כיפה, לפני כשבועיים אחד התושבים שמע רעשים מחוץ לביתו בשעות הערב, יצא לחצר לבדוק את העניין, שם הבחין בחשוד, המצלם את אשתו המתקלחת דרך החלון.

לאחר המקרה, דיווחה הנפגעת לוועדת המוגנות של היישוב, המטפלת בהטרדות ובפגיעות מיניות המתרחשות בקהילה. לאחר בירור שערכו חברי הוועדה, פרסמה הועדה מטעם ועדת המוגנות היישובית המבקשת להזהיר את הציבור. "אנו מבקשים לעדכן כי לפני מספר ימים התרחש בישוב אירוע הקשור למוגנות הציבור. חשוב להדגיש כי אין מדובר בפגיעה הכוללת מגע פיזי. האירוע הגיע לידיעת צוות המוגנות של הישוב. הצוות פעל בשיתוף עם כלל הגורמים המוסמכים והמקצועיים על מנת לתת מענה למעגלים השונים בישוב", כתבו חברי הוועדה לתושבים. עוד נכתב בהודעה כי ועדת המוגנות ממשיכה את הטיפול מול המעגלים הרלוונטיים. 

במקביל, פתחה המשטרה בחקירה, תוך ימים ספורים עוכב החשוד במעשה, ובסיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים. בנוסף, החשוד הורחק מבית הספר אותו הוא מנהל. במשרד החינוך אישרו את הדברים והוסיפו כי " על רקע האירוע המנהל הורחק מבית הספר, המשרד עוקב אחר התפתחות החקירה וממצאיה, והוא יפעל בהתאם".

שירן גולברי, עורכת דינו של החשוד מסרה בתגובה לפרסום: "החקירה נמצאת בראשיתה. אנחנו נאפשר למשטרה לבצע את תפקידה ולכן בשלב זה לא נוכל להגיב במפורט בכדי לא לשבש הליכי חקירה. כשתתבהר התמונה נמסור תגובה מפורטת, החשוד לא מרגיש טוב ונמצא בחופשת מחלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן