אחרי ההשעיה: אראל סג"ל יחזור לשדר בתאגיד

מגיש התכנית 'קלמן ואראל' ב'כאן', שהושעה לאחר השתתפות בסרטון עם ראש הממשלה נתניהו, יחזור לשדר לאחר בירור: "הובהר לסג"ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 15:49 כב בשבט התשפ

אחרי ההשעיה: אראל סג"ל יחזור לשדר בתאגיד
אראל סגל. יחזור לשדר, צילום: צילום מסך מיוטיוב

אראל סג"ל חוזר לשדר. העיתונאי ומגיש התכנית 'קלמן ואראל', בכאן 11, שהושעה בסוף השבוע האחרון מהגשת התכנית, לאחר שהשתתף בסרטון עם ראש הממשלה נתניהו, יחזור מחר (ג') להגשת התכנית, יחד עם שותפו להגשה קלמן ליבסקינד.

בשיחת בירור שנערכה היום עם מנהל חטיבת החדשות של תאגיד השידור 'כאן', ברוך שי, הובהר לאראל סג"ל כי הסרטון שצולם עם ראש הממשלה בתקופת בחירות, עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו, זאת בניגוד לתקנון האתיקה של התאגיד.

מתאגיד 'כאן', נמסר כי "הובהר לסג"ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי, ובתום הבירור הוחלט כי הוא ישוב להגיש את תוכניתו החל ממחר בכאן 11".

כזכור, סג"ל, יחד עם ינון מגל ושמעון ריקלין, מעלים סרטונים לרשתות החברתיות בו הם מנגנים ושרים 'ניגון לשבת', ובסרטון האחרון הצטרף אליהם ראש הממשלה נתניהו. בעקבות הסרטון הושעה סג"ל מתכניתו ב'כאן' בטענה כי מדובר בהשתתפות בקמפיין בחירות. אתמול התראיין סג"ל ב-103FM והתייחס לראשונה להשעייתו.

לאחר ההשעיה הודיע שותפו של סג"ל להגשה, קלמן ליבסקינד, שכל עוד סג"ל מושעה, גם הוא לא ישדר את התכנית.