אראל סג"ל מגיב להשעיה: "ביום-יום אני הרבה יותר בוטה"

מגיש 'כאן' שהושעה לאחר שהעלה סרטון עם ראש הממשלה נתניהו, יחד עם שמעון ריקלין וינון מגל, מתייחס להשעיה ואומר כי זה לא קמפיין פוליטי: "פנינו לעוד אנשים, נתניהו הראשון שהסכים לבוא. מקווה שגם לפיד וגנץ יבואו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 11:49 כא בשבט התשפ

אראל סג"ל מגיב להשעיה: "ביום-יום אני הרבה יותר בוטה"
אראל סגל, צילום: צילום מסך מיוטיוב

מגיש 'כאן', ‏אראל סג"ל, שהושעה מהתאגיד בשבוע שעבר, לאחר שראש הממשלה נתניהו השתתף בסרטון שהעלה לטוויטר, יחד עם ינון מגל ועם שמעון ריקלין, מגיב הבוקר (א') לראשונה להשעייתו. כזכור, סג"ל, מגל וריקלין מעלים סרטונים לרשתות החברתיות בו הם מנגנים ושרים 'ניגון לשבת', ובסרטון האחרון הצטרף אליהם ראש הממשלה נתניהו. בעקבות הסרטון הושעה סג"ל מתכניתו ב'כאן' בטענה כי מדובר בהשתתפות בקמפיין בחירות.

בראיון ברדיו 103FM אמר סג"ל: "ברור שזה לא תשדיר בחירות. קיבלתי הצעה מרה"מ להיות חלק מרשימת הליכוד אבל אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה, אני מביא את הדברים שאף אחד בתקשורת לא רוצה להתעסק איתם. אף אחד בתקשורת לא עמד לידי".

סג"ל נשאל על הבירור המתנהל כעת בתאגיד בנושא, ואמר כי "אני מנסה לייצר דיון מאוד זהיר בגלל שיש פה הליך משפטי, אז לא אחשוף את כל הדברים שאני מתכוון לעלות בשיחות עם המנהלים שלי ואני אומר דבר כזה - ברור לכולם מה עמדותיי. ביום יום אני אומר דברים הרבה יותר בוטים".

לדברי סג"ל, הוא מקווה שעוד פוליטיקאים יבואו להשתתף בסרטון הניגון לשבת: "פנינו לעוד אנשים והראשון שהסכים לבוא לשיר איתנו היה נתניהו, ואני מקווה שעוד פוליטיקאים יבואו לשיר איתנו. זה נראה לנו נחמד לעשות משהו שונה, גם אם גנץ ולפיד יבואו זה בסדר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן