בתגובה לאיחוד: ריקלין בוחן מחדש חבירה לבית היהודי

לאחר האיחוד בין סמוטריץ' לבנט, שמעון ריקלין בוחן שוב את הפשרות לחבור לבית היהודי. "רוצה לעזור לימין לנצח". כזכור, רק אמש אמר ריקלין כי חבירה לבית היהודי מוקדמת מידי עבורו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/20 12:27 יז בטבת התשפ

בתגובה לאיחוד: ריקלין בוחן מחדש חבירה לבית היהודי
שמעון ריקלין. מקום 2, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

אחרי שרק אתמול הכריז שמעון ריקלין כי ההצעה להצטרף לבית היהודי בבחירות הקרובות היא מוקדמת מדי, מצייץ כעת ריקלין בשנית שהוא שוקל שוב את האפשרות.

ריקלין צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נטיית הלב שלי הייתה לומר לא וכך עשיתי והעגלה המשיכה בלעדי. אבל כעת שסמוטריץ' הולך עם הימין החדש. פנו אלי שוב עכשיו מהבית היהודי כדי שאעזור להם לעבור ולעזור לגוש הימין לנצח ולמנוע בזבוז קולות. רוצים שאצטרף יחד עם שרה בק כשחקני חיזוק"

לאחר משא ומתן מפרך בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי והימין החדש, ולאחר שאתמול בערב נפגשו הרב פרץ וסמוטריץ בביתו של הרב דרוקמן נראה היה כי דרכם של הבית היהודי לאיחוד. הבוקר הודיעו נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ' כי בכוונתם לרוץ יחד בבחירות הקרובות, מה שהותיר את הבית היהודי מאחור. 

כעת מנסים בבית היהודי לשפר עמדות ולגייס כוכבים לרשימתם לכנסת, בניהם שמעון ריקלין ושרה בק, בתקווה לגרוף את קולות הימין הדתי ולשפר עמדות מול הימין החדש והאיחוד הלאומי. 

נזכיר כי אתמול כתב שמעון ריקלין "תודה רבה לכל המתעניינים. זה מוקדם מדי. עדיין לא הולך לשום מקום למרות ההצעה הנדיבה של הבית היהודי. בניגוד לבחירות הקודמות חשוב שהפעם ירוצו ביחד ושמח לעזור בכך בלי קשר למקום בכנסת. אם יהיה משהו חדש בעניין אעדכן עד אז נא לחזור לשגרה".