"אין שום סיכוי שהקרן החדשה לישראל ואני נשתף פעולה"

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה, הודיעה לנבחרת לאחריות חברתית כי לא יקח חלק במשחקה, זאת לאחר שכבר הסכים לשחק. בתגובה לסירוב צייץ ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי: "אשרי העם שככה לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/19 09:14 יד בכסלו התשפ

"אין שום סיכוי שהקרן החדשה לישראל ואני נשתף פעולה"
הקרן החדשה לישראל, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה סרב לקחת חלק במשחקה של הנבחרת לאחריות חברתית, זאת לאחר ששמע שמי שעומד מאחורי הנבחרת היא הקרן החדשה לישראל.

בתגובה לסירוב צייץ חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי: "שפיות וגבורה; מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה. הציעו לו להשתתף ב'נבחרת לאחריות חברתית', ששמע שמי שעומד מאחורי זה, זו הקרן החדשה לישראל, אמר להם תודה, אבל לא תודה. לא ויתר על שירות צבאי מלא כלוחם בצנחנים וגם לא מוותר על מילואים. אשרי העם שככה לו".

זלקה עצמו פרסם פוסט בו הסביר מדוע החליט לוותר על השתתפותו: “אנשים יקרים מארגון השחקנים וההתאחדות לכדורגל פנו אליי בכדי שאקח חלק ב’נבחרת לאחריות חברתית’, וכמובן שנעניתי לפרויקט בשמחה. פרט חשוב שלא הובא לידיעתי הוא ש’הקרן לישראל החדשה’ מעורבת בפרויקט הזה. מהרגע שנודע לי הדבר, החלטתי לפרוש מהפרויקט. אין שום סיכוי ש״הקרן החדשה לישראל״ ואני נשתף פעולה. אם בעתיד יהיו פרויקטים שהקרן אינה מעורבת בהם, אעתר בחפץ לב".

בתגובה שפרסמה הקרן החדשה לישראל נאמר: "הנבחרת לאחריות חברתית מורכבת משחקנים שהם מודל לחיקוי חברתי הנאבקים בגזענות ובאלימות, ומקדמים סובלנות וקבלת האחר. אנחנו עובדים שנים עם שחקנים מכל החברה הישראלית ונמשיך לעשות זאת למען הספורט והחברה הישראלית”.