פייגלין ועוצמה יהודית בדרך לפרישה?

על מנת להציל קולות בימין, נעשים ניסיונות לשכנע את פייגלין ואת איתמר בן גביר לפרוש מהמירוץ לכנסת. איתמר בן גביר טוען כי הפגישה שקיים עם מקורבו של נתניהו, נתן אשל היא דווקא להעביר מסר אחר לראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/19 18:36 כה באב התשעט

פייגלין ועוצמה יהודית בדרך לפרישה?
יפרוש? | יו"ר זהות, משה פייגלין, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

איש עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר נפגש עם מקורבו של ראש הממשלה, נתן אשל לפגישה בארבע עיניים. על פי הדיווחים השונים, אשל דן עם בן גביר על הסיכויי של עוצמה יהודית להצליח בבחירות - ועל האפשרות שיפרשו מהמירוץ. מעבר לכך, לפי פרסום בחדשות 13, בליכוד הציעו ליו"ר זהות, משה פייגלין תפקיד שר כלכלי בכיר, לגליזציה רפואית וסיוע בכיסוי חובות מפלגתו כדי שיפרוש מהמירוץ ובכך לא לבזבז קולות בימין. 


מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, נפגש עם בן גביר, בביתו של אשל בתל אביב. השניים דנו בסיכוייה של עוצמה יהודית בבחירות ובאפשרות שהמפלגה תפרוש מהמרוץ. במקביל, בליכוד הציעו לפייגלין תפקיד שר כלכלי בכיר, לגליזציה רפואית של קנאביס, כלומר להפוך את הקנביס לתרופת מרשם ולא לסם שמצריך רשיון, וסיוע בכיסוי חובות מפלגתו אם יפרוש מההתמודדות לכנסת.

נתן אשל

נתן אשלצילום: נעם מוסקוביץ', פלאש 90

ראש מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר בתגובה לפרסומים על הפגישה בינו לבין נתן אשל: "הפגישה שלי עם נתן אשל היום היא המשך ישיר לדברים שאמרתי הבוקר במסיבת העיתונאים. עוצמה היהודית העבירה מסר ברור לנתניהו שבלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין ושנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה. מעבר לזה אין בכוונתי לפרט דברים שנאמרו בשיחה של ארבע עיניים. אשל הוא מבין האנשים שאני מוקיר ומעריך, ונפגש איתו לא בפעם הראשונה"