יפה בן דוד חוזרת למשא ומתן: הלימודים יתקיימו השבוע כרגיל

אחרי השביתה הכללית במערכת החינוך ויומיים אחרי הודעת היועמ"שית על כך שאין מניעה משפטית לחתום על הסכם שכר חדש, הודיעה מזכ"לית הסתדרות המורים כי היא חוזרת לשולחן המו"מ בנימוק מוזר: "שמעתי את ליברמן ברדיו"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/06/22 13:38 כט בסיון התשפב

יפה בן דוד חוזרת למשא ומתן: הלימודים יתקיימו השבוע כרגיל
יפה בן דוד, חוזרת לשולחן המשא ומתן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מערכת החינוך הושבתה היו (ג') באופן כללי, זאת לאור מחאה של הסתדרות המורים להצעה שקיבלו ממשרד האוצר בנוגע לשכר המורים. היום הודיעה מזכ"לית הסתדרות המורים כי על חזרה לשולחן המשא ומתן, כשהבשורה המשמעותית היא שהיומיים האחרונים של שנת הלימודים יתקיימו כרגיל.

בהסתדרות המורים טענו כי הדבר מגיע בעקבות הודעתו של ליברמן, על כך שאין שום מגבלה משפטית על הסכמי שכר לעובדי ההוראה, זאת למרות שכבר שלשום היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה הבהירה כי אין בכך בעיה, ולבקשת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון.

יפה בן דוד מזכ"לית הסתדרות המורים נימקה: "שמחתי לשמוע היום את שר האוצר, אביגדור ליברמן, אומר ברדיו קבל עם ועדה, שהיועצת המשפטית לממשלה לא הציבה שום מגבלה למשא ומתן איתנו. מדובר בשינוי שמאפשר לנו לחזור לדיונים ולשבת יחד עם נציגי האוצר ונציגי משרד החינוך עד שנמצא פתרון".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן