בציונות הדתית מרוצים: 15,437 התפקדו תוך שבועיים

במפלגה ריכזו מאמצים והצליחו תוך שבועיים להביא להתפקדותם של יותר מ-15 אלף ישראלים. "כולם רואים שהממשלה הזאת קרובה לקיצה - אנחנו מכינים את החלופה", הודיע סמוטריץ'

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/03/22 22:05 ה באדר ב'

בציונות הדתית מרוצים: 15,437 התפקדו תוך שבועיים
סמוטריץ', צילום: Olivier FItoussi/Flash90

מפלגת הציונות הדתית קיימה בשבועיים האחרונים מבצע מרוכז להגברת ההתפקדות לשורותיה, והלילה (ג') הם מכתירים את המבצע הזה כהצלחה לאחר שעד השעה 21:30 התפקדו 15,437. במפלגה מדגישים כי לא מדובר בסך המתפקדים הכולל אלא רק באלה שהצטרפו בשבועיים האחרונים. 

בציונות הדתית מציינים כי ההתפקדות נמשכת ובשעות האחרונות למבצע השטח ישנו עומס אדיר על מערכת המפקד שגורמת לנפילתה ועיכובים קלים בהתפקדות. 

יו״ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אמר: "כשכולם רואים איך הממשלה המפולגת, המסוכסכת והמקרטעת הזו קרובה אל קיצה, אנחנו מכינים את החלופה. מפלגת ציונות דתית גדולה, מאוחדת, חזקה ומשפיעה, כזו שנותנת מקום לגוונים השונים כולם ותהיה בעזרת השם עמוד האש לפני המחנה הלאומי שיחזור להנהיג את מדינת ישראל בממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל. אני מודה מאוד לכל המתפקדים שכבר הצטרפו ונתנו בנו אמון וקורא להם לרתום גם את משפחתם, חבריהם ושכניהם ולבנות כח פוליטי גדול שישמיע את קולם של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

בציונות הדתית מבקשים להדגיש כי אתר ההתפקדות לא נסגר וכי הם משוכנעים שעוד רבים רבים יצטרפו בחודשים הקרובים להצלחה ויתפקדו למפלגה עד לסיום ההתפקדות לפני הבחירות. כמו כן, מעריכים במפלגה כי בימים הקרובים יערכו פילוח נתונים ויחשפו את הערים המרכזיות מהם הגיעו מרבית המתפקדים וכן חתכי גילים.