משרד הבריאות הודיע: החל משישי הבא - כלל החוזרים מחו"ל ייכנסו בבידוד

בניסיון למנוע את התפשטות הוריאנטים לישראל, הודיע משרד הבריאות כי גם מחוסנים ומחלימים יחוייבו בבידוד של 24 שעות עם חזרתם ארצה, או בדיקת קורונה שלילית - המוקדם מביניהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/21 13:38 כט בתמוז התשפא

משרד הבריאות הודיע: החל משישי הבא - כלל החוזרים מחו"ל ייכנסו בבידוד
כלל החוזרים יחוייבו בבידוד, צילום: משה שי, פלאש 90

משרד הבריאות הודיע היום (ו') כי החל מיום שישי הבא, ה-16 ביולי, יחוייבו כל השבים מחו״ל, כולל מחלימים ומחוסנים בבידוד למשך 24 שעות או עד לקבלת תוצאת הבדיקה שבוצעה במעבר הגבול לפי המוקדם מביניהם. הנחייה זו מגיעה לאור התפשטות וריאנט הדלתא של הקורונה שעמיד יותר בפני החיסון.

בנוסף, עודכנה רשמית המדינות ברמת סיכון מרבי שכוללת כעת את אוזבקיסטן, ארגנטינה, בלרוס, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. יש לציין כי לפי התקנות אסורה יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות ברמת סיכון מרבי, למעט חריגים אשר אושרו על-ידי וועדת חריגים, ובנוסף, כלל הנכנסים לישראל כולל מחלימים ומחוסנים ממדינות אלו, מחוייבים בבידוד על-פי נהלי משרד הבריאות בעת כניסתם ארצה.  

מנתוני הקורונה שפרסם היום משרד הבריאות עולה כי ביממה האחרונה התגלו 450 מאומתים חדשים שמהווים 0.7 אחוזים מתוך 71,261 תוצאות בדיקות שהתקבלו, זאת לאחר מספר ימים בהם מספר החולים היומי לא ירד מ-500. נכון להיום, ישנם 39 חולים שמצבם מוגדר קשה, בהם 12 מונשמים. עד כה נפטרו 6,434 ישראלים מהמגפה.

הנחיות הקורונה החדשות בנוגע לטיסות

הנחיות הקורונה החדשות בנוגע לטיסותצילום: משרד הבריאות