לחץ הימין על שקד ואורבך: "אל תאכזבו אותנו. אל תאכזבו את הקב"ה"

בניסיון אחרון למנוע את הקמת ממשלת השינוי בראשות נפתלי בנט, הגיעו מאות מפגינים אל מול ביתה של איילת שקד וקראו לחברי ימינה שלא להצטרף לממשלה החדשה. הרצל חג'אג': "לא האמנו שהוא יפנה לנו את הגב וילך עם מחבקי רוצחי ילדינו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/06/21 23:13 כג בסיון התשפא

לחץ הימין על שקד ואורבך: "אל תאכזבו אותנו. אל תאכזבו את הקב"ה"
ההפגנה מול ביתה של שקד. תל אביב, הערב, צילום: יוסי זליגר

בניסיון אולי אחרון למנוע את הקמת ממשלת השינוי של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר ימינה נפתלי בנט, הגיעו הערב מאות אנשי ימין ואישי ציבור להפגין מול ביתם של חברי ימינה, איילת שקד וניר אורבך. ההפגנה המרכזית התקיימה בתל אביב מול ביתה של שקד.

בנט: "אם יהיה צורך נעשה פעולה צבאית בעזה. אם לא תהיה קואליציה בסופה - נלך לבחירות"

ראשון הנואמים בהפגנה היה הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן, שפתח ואמר: "ערב מצער. ימינה הפכה שמאלה. הזהירו מעל כל במה ימינה מתכוונת שמאלה. אמרו שזה שקר. ספין. עלילת דם. והאמת היא שימינה הלכה שמאלה. היו לנו אולמרט ולבני. היום יש לנו בנט ושקד".

"תראו את עמיחי שיקלי. תראו איזה גיבור. אנחנו קוראים לניר - כל הכבוד. חזור הביתה חזור ימינה חזור למדינה יהודית בארץ ישראל. אל תתן ידך לא להתפטרות ולא לבריחה מהמערכה. כך עושה חייל טוב כשהוא נוטש את המערכה בשעה הקשה ביותר? היית גיבור ומצפים שתעשה עוד צעד אחד ותתנגד לממשלה עם תומכי טרור. זאת לא ממשלת שינוי או אחדות אלא משותפת עם תומכי הטרור". 

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן אמר: "שר הביטחון של ראש הממשלה המיועד מקפיא את הבניה בהתיישבות. עוד לא חיכה יומיים וכבר התחיל. אנחנו פה כדי לתמוך בערכים ובעקרונות. כדי להסתכל בעינים של האנשים שבאו באותם עקרונות ולומר להם - להקים ממשלה עם תומכי טרור לא לגיטימי. מי התיר לכם? מאיפה החוצפה?".

הרצל ומירב חג׳אג׳ הוריה של שיר הי״ד, מפורום בוחרים בחיים, עלו לדוכן הנואמים, ואמרו בכאב כי הם גילו לצערם שבמקום שהפוליטיקאים יתנו להם גב, הם צריכים להילחם בהם. "אנחנו היינו עם בנט והוא הסתכל לנו בעיניים והבטיח שהוא יילחם בטרור. לא האמנו שהוא יפנה לנו את הגב וילך עם מחבקי רוצחי ילדינו".

"אנחנו רוצה לפנות לניר אורבך אל תתפטר. מי ששם אותך במקום הזה על מנת שאתה תציל את עם ישראל ומדינת ישראל. הכי קל להתפטר. כולנו איתך. ניתן לך גב. גם עידית המקום שלך לא עם ממשלת טרור ושינוי הממשלה הזאת היא ממשלת טרור מלא על מלא. מי שיקים איתם ממשלה - לא נשכח ולא נסלח".

הרצל ומירב חג

הרצל ומירב חג'אג' בהפגנהצילום: יוסי זליגר

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שעד לפני מספר חודשים היה שותפם של בנט ושקד, אמר: "איילת תקשיבי, עם ישראל חי. ואסור לך ללכת נגדו ואסור לך ללכת עם האוייבים שלו. תחזרי הביתה. ניר תקשיב. עם ישראל חי. אתה יודע את זה. יש לך כח. יש לך אומץ. יש לך אחריות. עידית תקשיבי. תפילי את זה. את יכולה. אנחנו סומכים עלייך. מאמינים בך. אל תאכזבו אותנו. אל תאכזבו את הקב"ה. אל תאכזבו את עם ישראל. אל תאכזבו את ארץ ישראל. אנחנו יוצאים מכאן עם ראש מורם ואמונה גדולה והאמונה הזאת תנצח. האמת תנצח".

ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית הגיעה גם היא להפגנה הכתומה. "באתי לכאן, עם המוני אנשים שאכפת להם, שכואב להם שמוכרים את המדינה וערכיה עבור אשליה". אני קוראת לחבריי נפתלי, גדעון, איילת, זאב, ניר ועידית. שובו הביתה, שובו למקום שלכם. תתעוררו!".

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד אמר בהפגנה: "איילת, זה לא ירפא בעוד חודש, שנה, ההחלטה הזו תלווה אותך כל חייך, את תצטערי על ההחלטה הזו כל חייך. הבית שלך זה לא עם הדגלים השחורים, זה כאן עם הדגלים הכתומים!".

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן