עו"ד המייצג את היורה מלוד דורש את שחרורו: "מרשי הציל בגופו חיי אדם"

עו"ד עדי קידר אשר מייצג את תושב לוד שנעצר לאחר שחש בסכנה והגן בגופו על תושבים רבים הלילה בעיר מפני המון ערבי, קרא לשחררו באופן מידי. "הלילה עברו תושבי לוד פוגרום קשה - ליל הבדולח של לוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/21 11:20 כט באייר התשפא

עו"ד המייצג את היורה מלוד דורש את שחרורו: "מרשי הציל בגופו חיי אדם"
מספר מכוניות נשרפו הלילה בלוד, צילום: עמנואל אברהמוף, כיפה

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג את תושב לוד שנעצר לאחר שחש בסכנה והגן בגופו על תושבים רבים הלילה בעיר בפני התקפת טרור, קרא לשחררו באופן מידי. עו"ד קידר ביקר הבוקר את העצור בתחנת המשטרה וסייע לו.

תושב לוד חש בסכנה, ירה בנשקו ונעצר לאחר שמהירי נהרג ערבי

התושב, כבן 34, נשוי ואב ל-4, איש הייטק, בוגר יחידה מובחרת ומשרת פעיל במילואים, פעיל חברתי בעיר, וחבר בארגון חסד גדול בעיר אשר מסייע לנזקקים, נאלץ הלילה לירות מנשקו האישי אשר מחזיק ברישיון, בכדי להניס פורעים רעולי פנים אשר תקפו קבוצה גדולה של תושבי העיר ובתים באמצעות אבנים, אלות ובקבוקי תבערה.

עו"ד עדי קידר הגיב למעצר וקרא לשחרר את התושב באופן מידי "הלילה עברו תושבי לוד פוגרום קשה, ולילה של טרור, רכבים הוצתו, בתי כנסת נפגעו, אזרחים עברו לינץ' ופונו לבתי החולים - ליל הבדולח של לוד. 

העובדה שהמשטרה מפקירה את אזרחיה תחילה לשמש מגן אנושי,  ולאחר מכן חוקרת אותם על רצח צריכה להדיר שינה מעיני הציבור. מרשי פעל כמצופה, הציל בגופו חיי אדם ואילולא התערבותו הארוע היה מסתיים באסון. אני דורש את שחרורו של החשוד לאלתר, תושבי לוד רבים חבים לו את חייהם." הוסיף קידר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן