"מציע לך להצטרף אלינו": אביר קארה מפתיע את נתניהו

אחרי הפרסום לפיו ראש הממשלה הציע לחבר הכנסת מימינה לערוק ולהצטרף לשורות הליכוד, פנה אליו אביר קארה בהצעה הפוכה. בליכוד דוחים את הטענות: "מדובר בספין מגוחך של בנט שדוהר לממשלת שמאל"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/05/21 14:15 כד באייר התשפא

"מציע לך להצטרף אלינו": אביר קארה מפתיע את נתניהו
קארה ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel& Olivier Fitousi/Flash90

הפרסום על הצעת הליכוד ונתניהו לחבר הכנסת אביר קארה לעבור לשורותיהם ממשיכה לייצר הדים, כאשר כעת, שלח חבר הכנסת מימינה, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו דחה את הדברים על הסף.

במכתבו כותב קארה לנתניהו: "נכשלת בהרכבת ממשלה, על אף כל הניסיונות וכל השטיקים והטריקים – לא הצלחת בהרכבת ממשלה שתחזיק מעמד בשנתיים האחרונות. יתרה מכך, מפלגת ימינה הודיעה מראש שתיכנס לממשלת ימין  ולצערי במקום לעסוק בהרכבת ממשלת ימין עסקת בגידופים אישיים כלפי נפתלי בנט. חבל".

המכתב של אביר קארה לנתניהו

המכתב של אביר קארה לנתניהוצילום: אביר קארה

"אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח", הציע קארה בסיום המכתב, "אשמח לתשובתך החיובית למען מדינת ישראל ועם ישראל".

בליכוד דחו את טענות קארה והכחישו את ההצעות שניתנו לכאורה לחבר הכנסת מימינה: "ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. מדובר בספין מגוחך של בנט שנועד להסיט את תשומת הלב מכך שהוא דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בניגוד לכל התחייבויותיו לבוחר".