נתניהו לבנט: הצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, אל תחבור לשמאל

רה"מ פנה פעם נוספת ליו"ר תקווה חדשה: "אני קורא גם לבנט וגם לגדעון סער - תצטרפו אלינו, בואו נקים את הממשלה הימנית"| הגיב למסיבת העיתונאים בו לפיד קרא לממשלת אחדות: "האפשרויות שלפנינו חדות וברורות - ממשלה שעיקרה שמאל או ממשלת ימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/21 19:57 ו באייר התשפא

נתניהו לבנט: הצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, אל תחבור לשמאל
בנט ונתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (א') למסיבת העיתונאים של לפיד בו נאמר כי תקום ממשלת אחדות בשיתוף 3 מפלגות מהימין ורק 2 מפלגות שמאל: "האפשרויות שלפנינו חדות וברורות: ממשלה שעיקרה שמאל - לפיד, העבודה, מרצ, בתמיכת המשותפת, או ממשלת ימין יציבה וחזקה ל-4 שנים." 

נתניהו שכעת המנדט להרכבת הממשלה נמצא אצלו סיפר במה תעסוק הממשלה שהוא מנסה להקים כעת: "הממשלה הבאה צריכה להגן על חיילי צה״ל מפני תביעות בית הדין הבינלאומי בהאג, צריכה לשמור על ההתיישבות, צריכה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל. רק ממשלת ימין חזקה תעשה זאת. אפשר להקים אותה בנקל.", ופנה לח"כ גדעון סער: "לכן אני קורא גם לבנט וגם לגדעון סער - תצטרפו אלינו, בואו נקים את הממשלה הימנית החזקה שמדינת ישראל זקוקה לה ברגע זה. 

"אני קורא לבנט, מחר, להצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, שתשמור על הכוח של הימין ותשאיר גם לו זכות וטו. אין שום סיבה שיחבור לשמאל, לא בעניין הזה ולא בשום עניין אחר." אמר נתניהו.

נתניהו גם הגיב לתקיפה המזעזעת של ראש ישיבת יפו: "אני מגנה בתוקף את התקיפה האלימה היום ביפו נגד הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת ״שירת משה״. מודה לכוחות הביטחון על מעצרם המהיר של החשודים. אני מצפה למיצוי מלוא חומרת הדין איתם."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן