פורים תשפ"א | הנחיות העוצר הלילי

על מנת למנוע הדבקות המוניות, לאורך חג פורים יתקיים עוצר לילי בין השעות 20:30 ועד 05:00 בבוקר. ההנחיות יהיו בתוקף עד יום ראשון בבוקר. זהמשטרה פרסמה את מיקומי 24 המחסומים שיתפרסו ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/21 19:07 יג באדר התשפא

פורים תשפ"א | הנחיות העוצר הלילי
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

החל מהערב (ה') יתקיים עוצר לילי מהשעה 20:30 ועד 05:00 בבוקר. העוצר גם כולל הגבלות נוספות: איסור יציאה מהבית למרחק גדול מ-1,000 מטרים בימי החג. בנוסף, שהייה בביתו של אדם זר, וקיום מסיבות פורים, יאסרו גם הן. בתוך כך, השרים ידונו היכן לקיים את הסגר - אם בכל הערים או רק באלו האדומות. 

מתווה משרד הבריאות לחג הפורים, יתקיים מהערב, ה-25.2.21 בערב ועד ראשון, ה-28.2.21 בבוקר:

1. הפעלת סגר לילה בין השעות 20:30 בערב ועד 05:00 בבוקר במתכונת הסגר השלישי, עם מגבלת מרחק של 1 ק״מ בשעות אלו, כמו גם איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר.

2. שרת התחבורה תקבע את מגבלת התחבורה הציבורית בימים אלו.

3. למען הסר ספק, יודגש כי לאורך כל שעות היום אין לקיים אירועים החורגים מהתקנות בעניין התקהלויות (10 אנשים במרחב סגור ו-20 אנשים במרחב פתוח), ובכלל זאת אין לקיים תהלוכות ״עדלאידע", כינוסים, מופעים וכיוצ"ב.

בנוסף, יפרסו שוטרי אגף התנועה 24 מחסומים בפריסה ארצית, אשר יפעלו בין השעות 20:00 ועד לשעות הבוקר בכל אחד מימי הפורים. פעילות המחסומים תתבצע בצירים הבינעירוניים המובילים לערים, אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור. לצד המחסומים, יפעלו במהלך שעות הסגר מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות. 

מיקומי המשטרה שייפרסו במהלך החג

מיקומי המשטרה שייפרסו במהלך החגצילום: דוברות המשטרה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן