בנט נגד קרן מרציאנו: "ככה לא נוהגת תקשורת מקצועית"

יו"ר ימינה זועם על המגישה ומערכת חדשות 12, לאחר שנשאל על דברים שהוא עצמו כתב בספרו ביחס למחדל בנתב"ג, והוצאו מהקשרם. "אני מצפה להתנצלות מפורשת ותיקון של חדשות 12 על מעשה זה", אומר בנט

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/02/21 10:20 כ בשבט התשפא

בנט נגד קרן מרציאנו: "ככה לא נוהגת תקשורת מקצועית"
זועם על חדשות 12. נפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיע אמש (ב') לראיון עם קרן מרציאנו בחדשות 12, "עיתונאית שאני מעריך", לפי בנט, ונשאל מה דעתו על הציטוט הבא שנאמר על ידי 'מומחה כלשהו': "טיסות אינן מדגרות קורונה. על סמך נתונים אלו, צריך לפתוח שוב את שמי ישראל כמה שיותר מהר".

"זכרתי שזה מתוך הספר שלי, ואמרתי זאת", כתב יו"ר ימינה בדף הפייסבוק שלו, "אני כותב בעצמי כל מילה בספר ובתכניות, לכן אני זוכר. אבל אז המראיינת תקפה אותי: 'איך זה מסתדר עם מה שאתה אומר בימים האחרונים על מחדל נתב"ג?'. השבתי שזה רק חלק ממה שכתבתי בספר, והסברתי שכתבתי שחובה לקיים בדיקות לנוסעים כדי שיהיה אפשר לפתוח טיסות".

לאחר הראיון הגיע בנט לרכבו, פתח את הספר וראה את הציטוט המדויק: "המראיינת האשימה אותי שאני בעד טיסות חופשיות בעוד שהשמיטה בכוונה את דרישתי לבצע בדיקות". 

"ככה לא נוהגת תקשורת מקצועית", מאשים יו"ר ימינה את חדשות 12 ומרציאנו, "אני מצפה להתנצלות מפורשת ותיקון של חדשות 12 על מעשה זה. הבוקר ח"כים בליכוד כבר מצטטים את זה כ"עובדה" כדי לכסות על הרשלנות הנוראה של הממשלה".