הרב רפי פרץ על הבחירות ליו"ר הבית היהודי: "כולנו נעמוד מאחורי מי שייבחר או תיבחר"

יו"ר המפלגה היוצא והשר לענייני ירושלים ומורשת, קרא למצביעים לצאת להצביע: "בכל מקום רואים את השמחה והחדווה, אנו המפלגה היחידה שפועלת בצורה כל כך דמוקרטית ומכובדת"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 19/01/21 19:41 ו בשבט התשפא

הרב רפי פרץ על הבחירות ליו"ר הבית היהודי: "כולנו נעמוד מאחורי מי שייבחר או תיבחר"
השר רפי פרץ, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הבחירות לראשות הבית היהודי נמשכות כסדרן. הקלפיות צפויות להיסגר בשעה 20:00, ולקראת חצות צפויה הכרזה על המנצח או המנצחת. הרב רפי פרץ, שר ירושלים ומורשת ויו''ר הבית היהודי היוצא, קורא למצביעי הבית היהודי לצאת ולהצביע בבחירות ליו"ר המפלגה:

אחיי ורעי, חברי וחברות הבית היהודי, זהו יום מיוחד למפלגה היקרה שלנו. חגיגה של דמוקרטיה, חגיגה של אחווה ורעות. למעלה מחמישים וחמישה אחוז כבר הצביעו והשעה שש וחצי בערב. אני כאן בקלפי בירושלים שמנוהלת למופת, בצורה מקצועית ואני רוצה להודות לוועדת הבחירות ולעורך הדין יעל דולב בראשה, על העבודה הנפלאה. בכל מקום רואים את השמחה והחדווה, אנו המפלגה היחידה שפועלת בצורה כל כך דמוקרטית ומכובדת. מי שייבחר או תיבחר, כולנו נעמוד מאחוריו ונצעד בדרך חדשה, בדרך של הבית היהודי. דרך שאוהדת את עם ישראל, תורתו ואמונתו. שתהיה לכולנו ברכה רבה, בואו להצביע.

מוקדם יותר היום, מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, המתמודד על ראשות המפלגה מול חגית משה, הגיע להצביע בקלפי בפתח תקווה. חגית משה, סגנית ראש העיר ירושלים, והמועמדת גם היא לראשות המפלגה, הצביעה בקלפי בשכונת רמות בירושלים בשעות הבוקר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן