ידידיה ואלישיב נהרגו בתאונה: "שדה הקטל של כבישי ישראל גבה מאיתנו מחיר נורא"

האחים ידידיה ואלישיב יונגרייס, בני 7 ו-5 מבית אל, נהרגו בתאונת דרכים בכביש 1, לפני כניסת השבת, אחיהם יאיר בן ה-14 ודודם בן ה-25 נפצעו. ראש מועצת בית אל ספד להם

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 13/12/20 07:47 כז בכסלו התשפא

ידידיה ואלישיב נהרגו בתאונה: "שדה הקטל של כבישי ישראל גבה מאיתנו מחיר נורא"
התאונה בכביש 1, צילום: דוברות איחוד הצלה

טרגדיה קשה ביישוב בית אל. האחים אלישיב וידידיה חיים, בני ה-5 וה-7, נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף לטרון בכביש 1, שעות ספורות לפני כניסת השבת. אחיהם, יאיר, ודודם בן ה-25 שנהג ברכב נפצעו בתאונה.

סוף שבוע טראגי בכבישים: שלושה ילדים נהרגו בשתי תאונות

היישוב בית אל מסר הודעה: "משפחת בית אל מודיע בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות".

ראש מועצת בית אל, שי אלון, אמר כי "משפחת היישוב בית אל אבלה וכואבת עם משפחת יונגרייס על הטרגדיה שקרתה להם עם מותם של שני הילדים הרכים בשנים ידידיה חיים ואלישיב.
אנו נעשה ככל שביכולתנו עם צוותי הסיוע של המועצה ועם הקהילה הנפלאה של בית אל להעניק להורים יעקב ורחל והסבים והסבתות את כל התמיכה והסיוע בשעה קשה זאת. כולי תפילה ששדה הקטל של כבישי ישראל יפסיק לגבות מאיתנו מחיר כה כבד ונורא. יהיה זכרם ברוך".

פראמדיק במד"א אילן גור ארי סיפר על התאונה: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש במשאית, מחוץ לרכב שכבו 4 נפגעים, ילד כבן כבן 5 וילד כבן 7 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 14 ונהג הרכב כבן 25 סבלו מחבלה רב מערכתית קשה לאחר טיפול ראשוני בשטח פנינו אותם בדחיפות לבית החולים שמצבם מוגדר קשה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן