הרב עמאר נגד הרב מלמד: "מסכן שנפל לבור תחתית"

רבה של ירושלים מצטרף לרשימת הרבנים היוצאת נגד הרב מלמד ועל שקיים שיחה עם רבה רפורמית. " טיפשות כזו. צריך להתפלל עליו שה' יציל אותו שיקום ויודה בשטות הזו ויתרחק"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 17/11/20 14:32 א בכסלו התשפא

הרב עמאר נגד הרב מלמד: "מסכן שנפל לבור תחתית"
הרב שלמה עמאר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

רשימת הרבנים שיוצאת נגד הרב אליעזר מלמד, הולכת וגדלה. אחרי הרב הראשי, יצחק יוסף, ומספר רבנים מהציונות הדתית, שמחו על קיום השיחות בין הרב מלמד לרבה רפורמית, כעת גם רבה של ירושלים, הרב שלמה עמאר יוצא נגד. במסגרת שיעורו השבועי, דיבר הרב עמאר נגד הרב מלמד ואמר כי הוא "נפל לבור ללא תחתית".

"אמרו לי על איזה חכם, מסכן שנפל לבור תחתית, הלך לדבר עם הרפורמים" אומר בשיעור הרב עמאר, "טיפשות כזו. צריך להתפלל עליו שה' יציל אותו שיקום ויודה בשטות הזו ויתרחק". עוד הוסיף הרב עמאר על ההבדל בין שיח עם חילונים לבין רפורמים: "אלו זה לא מחוסר ידיעה, הם קבעו לעצמם דרך לעקור את התורה, להוציא אותה, אלה הרפורמים את כל התורה רוצים לעקור והם נלחמים על זה".

כזכור, הרב הראשי הרב יצחק יוסף שטען כי הרב מלמד "צריך בנידוי" בשל אותה פגישה, וכתב: "העולם אינו הפקר, ולא כל הרוצה ליטול את השם יבוא וייטול לחלוק על גדולי עולם". וגם הרבנים ראש ישיבת "הר המור", הרב טאו, הרב דב ליאור,  הרב יצחק שילת והרב שמואל אליהו חתמו על עצומה שאומרת שהמפגש של הרב מלמד: "חילול ה' נורא וגם סכנה ממשית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן