מסתמן: הסכם בין משרד האוצר למובילי מחאת העובדים הסוציאליים

שר האוצר ישראל כ"ץ נפגש עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שר העבודה והרווחה איציק שמולי, סגן שר האוצר יצחק כהן, ויו"ר איגוד העובדים הסוציאליים בהסתדרות ענבל חרמוני, נרשמה התקדמות בדרך להסכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/20 21:37 כט בתמוז התשפ

מסתמן: הסכם בין משרד האוצר למובילי מחאת העובדים הסוציאליים
משתתפי הפגישה, צילום: דוברות

לפני זמן קצר הסתיימה פגישתם של שר האוצר ישראל כ"ץ, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שר העבודה והרווחה איציק שמולי, סגן שר האוצר יצחק כהן, יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים בהסתדרות ענבל חרמוני והצוותים המקצועיים במשרד האוצר.
 
גובשו העקרונות ונרשמה התקדמות משמעותית. בשעות הקרובות יסכמו הפרטים הסופיים. במסגרת העקרונות שגובשו, סוכם בין שר האוצר לראש הממשלה כי ביום ראשון הקרוב תובא הצעת החלטה לממשלה כדי לתת גיבוי תקציבי להסכם שיגובש.

ההסכמות המסתמנות: תוספת של 200 מיליון לפעימה ראשונה למבנה שכר חדש לעו״סים ליולי 2021. פעימה שנייה בין 100-200 מיליון על זה מנהלים דיונים כרגע. ינתן מענק מיידי על תקופת הקורונה- אך טרם סוכם הסכום. תכנית מוגנות- במיידי האוצר יתקצב השנה 70 מיליון שקל והדיון כרגע על תקצוב להמשך והגדלת התקנים ל-100% אחוזי המשרה. לשר האוצר חשוב לסיים את השביתה עוד היום ולכן דיונים לתוך הלילה במטרה להגיע להסכמות מלאות בנושא.

נזכיר, מוקדם יותר היום אמר יו"ר ההסתדרות כי אם לא ייפתר המשבר מול העובדים הסוציאליים, יצטרפו חלקים נוספים במגזר הציבורי למחאה ולשביתה כאות הזדהות עם המחאה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן