מזל טוב: השחקן אוהד קנולר התארס

השחקן שזכור כ"נתי" מהסדרה "סרוגים", ידוע בשנים האחרונות כעוף מוזר בקרב חבריו לאומניות הבמה והמסך, בעיקר בשל דעותיו הפוליטיות, בישר על אירוסיו עם אריאלה גנין

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 15/01/23 23:09 כב בטבת התשפג

מזל טוב: השחקן אוהד קנולר התארס
צילום: David Shankbone-cc-by, ויקיפדיה

השחקן שזכור כ"נתי" מהסדרה "סרוגים", שידוע בשנים האחרונות כעוף מוזר בקרב חבריו לאומניות הבמה והמסך, בעיקר בשל דעותיו הפוליטיותאוהד קנולר, התארס הערב (א') לבחירת ליבו, אריאלה גנין. קנולר פרסם את הבשורה המשמחת בעמוד האינסטגרם שלו, עם תמונה של כף ידו ושל כף ידה של אריאלה עם טבעת יהלום.

"הדעות הפוליטיות שלי לא השתנו אף פעם"

כאמור, לטענת רבים, ה"היעלמות" שלו קשורה לא מעט בדעותיו הפוליטיות הימניות, שנחשבות לא שגרתיות בקרב חבריו לעולם הבמה והמסך. "הדעות הפוליטיות שלי לא השתנו אף פעם", הוא אומר למאיה כהן בראיון ל"ישראל היום". "אבל כשאני מעלה היום פוסט - זה לא נעשה ללא היסוס. אני מאוד מהסס, ומה שרואים זה אחרי פילטרים. יש קולות שהוחנקו ולא נשמעו הרבה לפני 'צנזורת מירי רגב'. התקשורת הייתה ריכוזית, אז אני חושב שיש פה מגמת שיפור. אני שמח שקולות אחרים הגיעו למיינסטרים. אני מקווה שזה ימשיך ככה".

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בסדרה "כפולים", בה הוא מככב, מגלם קנולר פוליטיקאי בשם שימי דקל. "איש מאוד חכם, קצת על הטיקט של הפוליטיקאי העממי, אחד שלפעמים טועים בו", הוא מסביר ונותן דוגמאות לפוליטיקאים מהם שאב השראה: "כשעבדתי על הדמות של שימי היו לי בראש הרבה פוליטיקאים שהסתכלתי עליהם. לא כדי לחקות, אלא להבין את הכריזמה שלהם. למשל דודי אמסלם. הסתכלתי עליו הרבה כי הוא בז'אנר של הפוליטיקאי מהעם, שהכי מרשים בעיניי. כל דבר שלו מאוד מנומק. הוא כאילו מדבר פשוט אבל יודע מאוד להתנסח".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן